Vs 1. KB Er Meydanı Münazaraları - 2. Raunt

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
"Sasori burada zehir sayesinde çok şey kazanıyor. "
Tartışmaya açık bir konu.Çünkü düşündüğün gibi zehir dokunduğu an rakibini etkisiz bırakan bir silah değil.Hatta burada Sasori'nin kendisi diyor 2 bilemedin 3 gün yaşarsın diye.Ki zehirlerin çalısma prensibinde bir kural vardır.Normal bir insanı etkileyen 1 damla zehir bir fili etkilemez mesela.Ya da fareyi öldürebilecek bir zehir insanı öldürmez.Yani normal bir insanı öldürmek için tasarlanmıs bir zehir, insandan onlarca kat büyük Kuchiyoseler'i etkileyebilecek diye bir şeyi söyleyemeyiz.Hatta Narutopedia, Sasori'nin zehirini tanımlarken "the affected person "olarak cümle içinde kullanıyor.Yani "etkilenen insan".
Zehirin neden etkili olmayacağını açıkladığımı düşünüyorum.Fakat diyelim ki ben yanılıyorum ve zehir Kuchiyose'leri de insan gibi etkiliyor.Fakat şöyle bir durum var.Zehirden etkilenen kişi direkt saf dışı olmuyor ki zaten.Nitekim Sakura ve Chiyo nine de etkilendikleri anda saf dışı olmadılar savaşta.Sakura zehirlendigi halde şu kadar sürem var hala diyebiliyodu.Chiyo nine Gaara'yı kurtarmaya giderken zehirlenmiş bi durumdaydı diye hatırlıyorum.

"Animal Path'in öküzü ve gergedanı 100 kuklaya tehdit değil. "
100 kukla ilk çagırıldığinda Sasori hepsini harika şekilde kontrol edemiyor.Sayısı azaldıkça kontrol yetisi güçleniyor.O yüzden gergeden ve öküzün bir çoğunu saf güçleriyle biçebileceğini söyleyebiliriz.Ha bence de 2'si, 100 ünü birden indiremezler fakat zaten 2 Kuchiyose'si yok ki Animal Path'in.Bu ikisi elimine olduğu anda yine benzer güçte Kuchiyoseleri peş peşe çagırıp saldırısına devam edebilir.Fakat Sasori'nin kukla sayısı sınırlı.

"Sasori onları uçurabiliyor"
Uçma mesafeleri oldukça kısıtlı.Sonuçta çakra ipleriyle bağlılar Sasori'ye.1

"3. Kazekage'nin demir kumu ile kendini savunabilir hatta demir kum da zehirli olduğu için öküz ve gergedanı bu şekilde indirebilir ve 100 kuklanın her birinde de zehir var."
Yine belirttiğim gibi.Zehirin çok ta efektif bir bicimde işe yaramaması olası.Kaldı ki yarasa bile işe zehirlenen kişiler direk saf dışı olmuyor.

"Kuş ne kadar hızlı olursa olsun 100 kukladan ve onların saldırılarından aynı anda kaçamaz hele ki öyle bir cüsseyle."
Zaten kuşu ana kazanma etmeni olarak öne sürmedim.Animal Path'in sadece yerden değil havadan saldırı yapabileceğini de ortaya koydum.

"3. Kazekage'nin kumunu da etrafa yayarak da bulabilir"
3. Kazekage Gaara gibi değilki.Gaara olsa bu dediğin olabilir çünkü elinin altında sınırsız kumu var.Ama 3. Kazekage'nin demir kumu oldukça sınırlı.Savaş mekaninı düşündüğümüzde bu alanın hepsine Demir kum yaymasını olanaksız görüyorum.Eğer derse ki Sasori ,o zaman yayabildiğim kadar demir kumu etrafa yayıp alaninı kısıtlayayayım, o zaman da 3. Kazekage kuklası saldıriya açık halde kalıp saf dışı kalacaktır.

"Köpek hakikaten dert ve her saldırıda daha çok baş çıkarıyor ama zehrin felç etkisi sayesinde onu da hareketsiz bırakabilecek."
Köpeğin en önemli özelliği bölünebilmesi.Zehirlendiği anda zehir vucüdüna yayılmadan hemen bölünüp sağlam kısımlarıyla savaşa devam edebilir.Zaten Sasori'nin köpeğe karşî elindeki tek silahı zehirlemek.Ama dediğim gibi köpeğin bölünme özelliği varken elinde Itachi'nin Ameterasu'su gibi köpeği her taraftan yakıp bölünmesine fırsat bile vermeden yenecek bir silahın yoksa, öyle tek bir taraftan aldığı hasarla (cho odama rasengan ve rasenshuriken'le hedef alındıģı anları hatırlayalım) saf dışı kalacak yaratık değil.Bu zehir olsa da böyle olur.
 
Jiraiya'ya yakalandığı halde kurtulmuştur.
Kawarimi no Jutsu kullanmış. Orada da aynı senin attığın feati vermiş hatta. Kaçmamış yani orada diyor Jiraiya onu öldürmediği sürece yakalanmış şekilde kalıyor diye.

Jiraiya'nın sennin modda iken "uzun menzilli saldırılarımdan en hızlisı" dediği Kebari Senbon'u savuşturmuştur
Savuşturmamış. Jiraiya da burada demiş "kurtulmanın tek yolu onun yaptığı gibi bir kalkanla olabilir." diye. Senin de dediğin gibi ne kan fedası ne de el mührü yapması gerekiyor yani çok da etkileyici bir feat değil.

Animal Path'in Kuchiyoseleri'ni elimine etmek için 3 büyuk kurbağa, yaşlı kurbağalar ve Sennin mode Naruto beraber çalışırken
Naruto tek başına 600 tonluk gergedanı bozuk para gibi havaya fırlatabiliyordu. Aynısını diğerlerine yapamayacağını gösteren bir şey yok. Uzun süreli kontrol altında tutmak için beraber çalışmışlar.

Animal Path'in bedenini elimine edebilmek için Gamabunta,yaşlı kurbağalar ve Sennin Mode Naruto'nun beraber çalışması gerekmiştir
Beraber çalışmalarının sebebi Animal Path'in nerede olduğunu diğer Path'lerin fark etmemesi içindi. Elimine eden tek kişi de Naruto zaten diğerleri sis perdesi ve ağzıyla onun yerini gizlemek için çalışmış ve Naruto tek atmış.

Yukarda da görebilecegimiz üzere Animal Path'i yenebilmek için tüm görüş açılarını kapatıp bulunduğu mekanı da iyice kısıtlamak gerekiyor.
Ya da sadece Kuchiyose'leri etkisiz hale getirmek veya meşgul etmek gerekiyor.

Ve bunu yapabilmek için her biri ayrı ayrı Hokage level diyebileceğimiz Kurbağa savaşcılar ve Sennin mode Naruto'nun beraber çalısması gerekiyor.
SM Naruto'ya lafım yok ama Kurbağa Savaşçılar için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.

Animal Path'in rakibi Mei veya Kisame gibi tipler olsa jutsuları sayesinde görüş ve mekan kısıtlamaları yapabilmeleri imkan dahilinde derdim fakat Sasori bize bunları yapabilecegini göstermedi.
Adamın en basit şekilde inanılmaz bir sayı avantajı var ve her silahında da zehir var. Bu zehir öyle sıradan bir şey değil. Kuchiyose'lerin cüsseleri daha büyük olduğu için daha fazla zehir gerekebilir ama az miktar zehir öldürmese bile bu zehrin felç edici özelliği var. Ayrıca yoğun metal içerikli ve Sakura'nın dediğine göre hücreleri yok ediyormuş (Sanırım animede söylenmiş ama attığım linkte yazıyor.). Yani elemine etmekten kastım daha çok felç bırakmaktı. Adamda zehirden bol bir şey yok.

Giant Ox ve Giant Rhino'nun yıkım güçleri çok fazladır.Sasori'nin en güvendiği tekniği olan 100'lü kuklaları yok edecek kapasitedeler.
Saldırı güçleri kuklaları yok etmeye yetecektir ama bu kuklaların her birinin silahında zehir var ve bunlar uçuyor. Çakra İpi'nin uzunluk sınırı olduğu söylenmedi bu yüzden "şu kadar yüksekten uçabilir." diye bir şey söyleyemeyiz.

Sadece yerden degil , gergedan ve öküz yerden saldırırken, Dev kuş da havadan saldırabilir
100 tane, uçan, zehirli silahlara sahip kuklaya karşı uçan dev bir kuş. Cüsse konusunda oldukça dezavantajlı ve zehrin felç yeteneği yüzünden birkaç kuklayı yok ettikten sonra illa ki düşer.

Bukalemun harika kamuflaj sağlar.Bukalemun içerisindeyken Animal Path'in yerini tespit edebilmek için çok iyi bir algı tipi ninja olmak gerekiyor.Sasori malesef bu tanıma uyan bir ninja değil.Bu yüzden Kuchiyoseler peş peşe Sasori'ye saldırıken,Sasori'nin Animal Path'i kolay kolay bulabileceğini sanmıyorum.
Demir kumu yayar demiştim zaten. Belli bir miktar olsa da istediği gibi manipüle edebiliyor ve elindeki sınırlı miktar bile her bir taneciği birkaç santim aralıklarla etrafa yayarsa yeter zaten ve demir kumu olmasa bile zehirli gaz ve ipe bağlanmış/bağlanmamış zehirli kunaileri var kendisini savunması için.

Ve gelelim en güçlü silahı olan Çok Başlı Köpeklere.Bu varlık Animal Path diyince aklımıza gelen ilk şey.Zarar aldıkça bölünen, stamina derdi olmayan ve savaş dışı kalmasının tek yolunun kullanıcısının savaş dışı edilmesi olan bu lanet varlık Sasori'nin en büyük sorunu olacaktır.Sasori'nin 3. Kazekage kuklasının her saldırısını tanklayıp, üstüne çoğalarak karşılık vermesi oldukça olası bir senaryo.
Bu yaratık öyle sık sık bölünmüyor genelde tek vücut savaştığını gördük bölündüğü zaman da kaçan Jiraiya'yı bulmak içindi. Ki bölünebildiğini görürse 3. Kazekage'nin zehirli gazı ile de elimine edebilir ya da bu yaratığın ölmediğini görürse demir kumundan yaptığı bir geometrik cisme (mesela küre) hapis de edebilir ve Sakura'nın yumruklarından çizik almayan demir kumunu Çok Başlı Köpek'in kolay kolay dağıtabileceğini sanmıyorum.

Sasori kazanabilmek için mutlaka Animal Path'in yanına sokulmalı.
Niye gerek gördün bilmiyorum ama buna gerek yok. Hem de hiç.

Fakat üstüne peş peşe saldıran devasa Kuchiyoseler ve saf dışı bırakması nerdeyse imkansız olan köpek varken ve ayriyeten Animal path mükemmel bir biçimde kamufle olmuşken bunu yapması da imkansız.
Hepsini ayrı ayrı elemine etme yöntemini söyledim. İmkansız olduğunu sanmıyorum yani.

Sasori kukla kullanıcı olduğundan yakın menzilden savaşmak onun da pek istemeyeceği bir senaryo.
Adamın 100 tane kuklası var zaten neden gitsin?

Sasori'nin genel olarak 2 ana silahi var.3. Kazekage ve 100 kuklası.100 kuklasının yıkıcılık gücü yüksek Kuchiyoseler'e pek fazla direnebileceğini düşünmüyorum.
Yıkıcı güç yok zaten olay sayı avantajı ve felç edip öldüren bir zehir. Sadece cüsseleri daha büyük olduğu için daha fazla kesmeleri gerekiyor ki burada cüsse aynı anda dezavantaj.

Çünkü Sakura bile rahatlıkla peş peşe peş peşe tek vuruşta indirebiliyor onları.Reaksiyon gösterimleri ve dayanıklılıkları oldukça zayıf.
Sakure bile derken? Kızı Tsunade yetiştirdi. Tabi kıracak. Ayrıca kuklalar aynı anda Chiyo'nun bir kaleyi tek başına ele geçirdiği 10 kuklasıyla birden de savaşıyordu.

3. Kazekage'nin de çok başlı köpeklere karşı bir çaresi yok.Gaara gibi bi mühürleme becerisi olduğu gösterilmediğinden bunu söyleyebiliyorum.
Yukarıda 2 ayrı çözüm sundum ve gayet efektifler.

Ayrıca hatırlatmak istiyorum vücudu parçalandığında yeniden birleşmeden Animal Path'in çıkmasını bekleyebilir ve bir sürpriz atak yapabilir ya da aynı şekilde kalbini başka bir kuklanın içine aktarabilir. En kötü senaryoda kuklaların kopan uzuvlarını bile parmak hareketleri ile gayet rahat kullanabilir.
 
Hmm yakın bir karşılaşma oldu. Garou ne yazık ki Sasori'nin reflekslerine değinmemiş ve zekasına da pek değinmemiş. Düşmanının da sadece kuchiyoselerine odaklanmış. Pain bedenlerinin Konohamaru tarafından bile elemine edebildiğinden bahsetmemiş. Yada Kuchiyoselerin Itachi tarafından kolayca sıradan kunailerle kör edilebildiğinden bahsetmemiş. Gözlerine nişan alınacak zehirli demir kazıkları gibi pratik çözümlerden bahsedebilirdi. Sakura'nın sert bir yumruğunu direkt suratına yemesine rağmen sadece yanağının çatlaması gibi gibi. Animal Path'ın yakın dövüşte kukla bedene karşı pek bir şansı yoktu. Shrimp bunu Sasori'nin istemeyeceği bir durum gibi lanse etmiş ve Garou bunu kabul etmiş bu benim için bir eksi oldu.

Shrimp ise rakibini fazla küçümsemiş. Sakura'yı başta küçümsemek bence çok yanlış bir davranış Naruto ve Kakashi'nin o yumruğu yersem ölürüm dediği ve Jiraiya'nın gençliğinde genç Tsunade tarafından ölümün kıyısına getirildiği gibi bilgiler var. Yada Sakura'nın tepki verebilmesinin(10 kukla desteği ile) devasa kuchiyoselere karşı kuklaların daha hızlı olacağı gerçeğini değiştirmemesi gibi. Ama zehrin normal bir insana yaptığı etkiden daha farklı bir etki yaratacağına değinmesi hoş olmuş.

Yakın bir karşılaşma ama biraz daha ikna edici tercihler sunduğu için Shrimp diyeceğim.
 
Zehirin ana bedene zarar vereceğini sanmıyorum. Kutchiyose bedenler için de zaaflarını hedef almadığın sürece bir zararı olmaz. Garou ikinci mesajında Sasorinin stratejisinden bahsedeceğine gene, soru cevap yapmış ki bence hataydı. Bu tür Hacivat-Karagöz tarzı bir yaklaşımdan çok rakibinin zaaflarından ve kendisinin bu zaaflardan nasıl faydalanacağından bahsedebilirdi. Bir kere sayı avantajına sahip sürüyle savunmaya sahip, zehirini ön plana çıkartması lazımdı her ne kadar işe yarayıp yaramayacağı belirsiz olsa da. Ben Sasorinin sayı avantajı, zehiri ve kukla bendenler arası geçiş yapabildiğinden bahsederdim.

Shrimp ise çok yanlış yerlere değinmiş bir kere TS sonrası Sakura>>>>Animal Path fiziksel güç olarak. Garou ikinci mesajında şu şöyle oldu, bu böyle oldu demesi tamam ama daha çok rakibini nasıl yeneceğinden bahsedebilirdi, ama gene de iyi savunmuş. Shrimp ise bir kaç kere yanlış yerlere değinmiş Garou'da bunu görüp, değerlendirmiş. Oyum @Garou'ya ama aralarında çok fazla bir fark yoktu. İkisinin de eline, emeğine sağlık.
 
Beyler sadece 2 oy geldi. Neden bu ilgisizlik ? Bu şekilde bir sonraki maçı başlatamam.
 
Daha önce oy kullanmamıştım aslında :D

İkisinide tebrik ediyorum.Emek vermişler.Tanıtımlar hemen hemen eşit gibiydi.Fakat 2.mesajlarda @Shrimp rakibine kıyasla argümanı daha iyi olduğu için @Shrimpdiyorum
 
O zaman var olan oylarla @Shrimp 2. raundun 2. maçının kazananı oluyor. 2-1 oy veren sayısı 5-1 oy puan sayısı olarak.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

GORGON @Norrin Radd VS @Flying Raijin KISAME

Karakterlerin Dövüşüne Dair Şartlar:


Başlama Mesafesi: 35 metre
Bilgi: Kisame, Gorgon'ın düşük seviyeli de olsa telepatisinden haberdardır onun haricinde fikri yoktur. Gorgon ise Kisame'nin suiton uzmanlığından biraz haberdardır.
Hazırlık: Yok
Motivasyon: Herkes kendi karakterindedir ancak öldürme güdüsü vardır.
Savaş Alanı:
latest.png


- Kisame için su domu ve samehada ile birleşme yoktur, Gorgon için taşlaştıran bakış yasaktır.
- Ayrıca Kisame en fazla Gorgon'dan 10 kat daha hızlı olabilecektir.

_____________________________________________________________________________________

İlk mesaj hakkı kurada daha geride seçmiş olan @Flying Raijin e aittir. En Erken yarın (çarşamba) akşamüstü 17.00, en geç Perşembe öğlen 12:00 e kadar giriş mesajını bekliyorum. Bu sürede @Norrin Radd sen de kendi mesajını hazırla,Flying Raijin mesajını gönderir göndermez senin de gecikmeden arkasından yollanman gerekmektedir.
 
3bd5e27a2ecd7657cef79b127caa3622078e77d1_00.jpg


Kisame Hohigaki

Karakter Sis Köyü içerisinde doğmuş ve orada önder Jonin'liğe kadar erişmiş bir shinobidir. Şifre Timi'nin liderliğini yaparken, görevi icabı tüm dostlarını öldürmüştür. Ardından da Samehada'ya sahip, aynı zamanda üstü olan Fugiki Suikazan'ı öldürüp elinden Samehada'yı almıştır. Daha sonra Tobi'nin Madara kılığında karşısına çıkmasıyla Akatsuki'ye katılmıştır.

Yetenek ve Güçleri

Öncelikle Suiton yani Su tekniklerinde bir uzmandır. Ayrıca yanındaki Samehada ile birlikte kendisine atılan Jutsuları emebilmektedir. Ayrıca bu kılıçla çakra da çalabilmektedir. Bu çakra çalma işi daha çok Jinchuuriki'lerde işe yarasa bile, herhangi bir rakipten çakra çalabilmektedir. Ayrıca tekrar etmekte fayda var üstüne atılan bir tekniği de absorbe edebilir, bu sayede güçlenir de. Ayrıca Samehada sayesinde insan üstü bir iyileşme kabiliyeti de elde eder pelerin modu açan Bee'den yediği Lariat ve bunu iyileştirme hızı. Samehada sayesinde sadece güç veya enerji/çakra avantajı yok yani. Aynı zamanda, aynı panelde Kisame'nin Bee ve yanındaki kişileri yakalayışı da var. Pek güçlü yanı olmasa bile 1 ve 2 tekniği ile toprağın altında gidebilmektedir. Ayrıca buradaki Kisame, kendisinin %30 çakrasını taşıyan bir kopyaydı sadece.

Ayrıca aynı %30 çakraya sahip kopyanın 256. Sayı sayfa 10'a kadar, 257. Sayı sayfa 12'de itibaren okursanız Gai Takımı gibi fiziksel kondisyonu gayet yüksek bir takımla dövüşebildiğini, hatta o sıralar Jonin olan Neji ile birlikte Chuunin olan Lee ve Tenten'i de yakaladığını görürsünüz. Su hapsi, Patlayan Su Dalgası ve Su Klonu gibi teknikleri gene %30 çakrasına sahip kopyası yapmıştır.

Dayanıklılık kısmını da paylaşayım. Gerçi Samehada'nın süper iyileştirmesi de var ancak gene de paylaşayım. Burada Kisame Gai tarafından yenildikten sonra, Yamato'nun Mokutonu ile yakalanıyor ve beynin içine girerek sorgu yapılıyor. Ancak Kisame dilini ısrarak bu durumdan kurtulduktan sonra, Yamato'nun epey sağlam yaptığı bu tekniği eli kolu bağlı durumdayken param parça ediyor.

Rakibene Karşı Avantajları

Bir kere rakibi gibi farklı evrenden geldiği için sırlara sahip. Ek olarak Sessiz Ölüm gibi rakibin görme duyusunu kapatacak ve burada aniden saldıracak bir avantaja sahip. Ayrıca rakibi ile dövüşüp, yenilse bile bu yenilen şey bir su klonu olabilir. Rakibi farklı bir evrende olduğu için bunu anlaması epey zor bir durum.

Rakibi eğer uzaktan bir saldırı yapacak olursa ve içerisinde güçlendirici veya patlayıcı bir özellik varsa Samehada ile emebilir burada Kisame Bee'nin çakra yüklü olarak attığı kılıcı, hemde farklı bir yere odaklanmış haldeyken Samehada ile emiyor. Bee ile dövüşleri yarıda kesilmiş ve Kisame görevi için bu noktadan sonra Samehada'nın içine çekilmiştir. Ve Kisame'nin yerine geçen, kendisinin özelliklerini kopyalabilen Zetsu (çakrasını kopyalayamaz) dövüşün geri kalanını yapmıştır ve Bee'yi neredeyse yenecekken araya Bee'nin ağabeyi ve korumaları girmiştir. Evet bunu yapan Kisame değildi ancak kendisinden dæaha güçsüz bir klondu daha çok. Ki bu klon varken Samehada Kisame'den değil, Bee'den taraf olmuştur. Buna rağmen dövüş Kisame'nin lehine sonuçlanacaktı az kalsın.

Rakibine karşı izlemesi gereken en basit strateji ise, söylediğim gibi Sessiz Ölüm, Su Klonu ve Samehada'dan oluşacaktır. Rakibi bu tür tekniklere yabancı. Ek olarak Su klonu sayesinde Kisame sayı avantajı da elde edecektir. Başta stratejik olarak yapacağı 1 klon rakibini şaşırtmaya, Kisame'ye de sürpriz saldırı yapmaya yarayacaktır. Bir anda yakalandığında ise Kawarimi ile kendisi ile herhangi bir nesnenin yerini de değiştirebilecektir. Güç kaynakları da eşitlenecek olursa Kisame rakibinin Çi enerjisini de emebilecektir. Bu da rakibini güçsüz düşürürken, Kisame'nin
gücüne güç katacaktır.

Anladığım kadarıyla küçük de olsa bir su kaynağı var, Kisame belki buraya Köpekbalığı Kutchiyose edemez ama Suikoudan, Five Man-Eating Sharks-Sayfa 2, Daikōdan gibi teknikleri rahatlıkla yapabilir ki bunlar için su kaynağı da şart değil, sadece su kaynağı ile tahribatın artacağına değiniyorum. Ek olarak burada en alt sağ taraftaki görselde Kisame'nin su içinde ne kadar hızlı hareket edebildiği görülür buradan sonra epey uzak bir noktaya çok kısa sürede gidiyor. Hatta Gai yetişmek için Kutchiyose'nin boost'unan faydalanıyor ki Gai serideki en hızlı karakterlerden 1, 2
 
[img='https://i.hizliresim.com/MC0DCD.png',none,399][/img]

[b][color=#000000][size=4]"[/size][/color]Annemi, babamı öldürdüm. Erkek ve kız kardeşlerimi, sahip olduğum tek gerçek arkadaşımı öldürdüm.
[color=#000000]SADECE KORKUMUN OLMADIĞINI GÖSTERMEK İÇİN.[/color][size=4]"[/size][/b]

[color=#696969][b]- Tomi Shishido, The Gorgon.
[img]https://i.hizliresim.com/KvjQZQ.png[/img]
[color=#800000][size=4][u]ERKEN YAŞAMI[/u][/size][/b][/color]
[b][color=#800000][size=4][/size][/color]
2 haftalıkken ilk cümlesini söyledi. 3 aylık olduğunda yürüyebiliyordu. İlk doğum gününde( 1 yaşında ) okuma ve yazmayı öğrendi.[/b][/color]
[b]13 yaşına geldiğinde mutant olduğunu keşfetti. Düşük seviye telepati( rakibinin düşüncelerini okuma, kontrol etmek değil ) yeteneğini geliştirdi.
Ayrıca gözleri, baktığı herkesi taşa çevirebilecek bir enerji yansıtabilme yeteneği elde etti. Kısa bir süre sonra, günlük hayatta nasıl gözleri bağlı
şekilde çalışıp, savaşabileceğini öğrendi.
[color=#006400]Dipnot: Bu yaşına geldiğinde, deha seviyesinde zekaya sahiptir.[/color]

[size=4][color=#800000][u]VE İLERİSİ..[/u]
[/color][/size]
Gorgon, Beyaz Işık'ın Şafağı olarak adlandırılan mutant bir ölüm kültü oluşturdu ve önümüzdeki dört yıl boyunca Japonya'yı birçok terörist saldırıya maruz bıraktı.
18 yaşındayken, ' The Hand ' olarak bilinen antik ninja klanının dikkatini çekmek ve onlara korkusu olmadığını göstermek için ailesini ve tek gerçek arkadaşını öldürdü.
Onları öldürdükten kısa bir süre sonra Kraken olarak bilinen efsanevi Hydra ajanı tarafından ziyaret edildi. Kraken ona,
bunun onun kaderi olduğunu söylerek' GODKILLER ' adındaki efsanevi kılıcı verdi.([url='https://i.imgur.com/5yTT4Wy.jpg']1[/url]) Artık The Hand'in başı Gorgon'du.[/b]

GODKILLER & GRASSCUTTER( KILIÇLARI )

Çağlar önce Yunan tanrıları ile Japon tanrıları arasında bir savaş vardı. Zeus ve Amatsu-Mikaboshi, bir demirciye onlar için silah üretmesini söylediler.
Demirci iki kılıç hazırladı: biri mükemmel, 'Grasscutter'; öteki kusurlu, 'Godkiller'. Godkiller Zeus'a verildi, ama zaman geçtikçe kayboldu.
Sonunda Kraken tarafından satın alındı ve yıllar sonra Grasscutter kullanan Phobos'a karşı olan savaşında Gorgon'a geçti. Phobos ile savaşında her iki kılıçta kırıldı fakat
Gorgon, kırık kılıcıyla Phobos'u öldürüp, kılıcını Grasscutter( savaş tanrısı ares'in zırhını parçalayıp onu öldürebilen (1) ) ile değiştirdi(1).


FEATS

Güç

Shang Chi'yi tutup bir binanın tepesine kadar fırlatır.(1)

Elektra'nın kılıcı ile hamlelerini eforsuzca karşılayıp, kılıcı dişleri ile kırar.(1)(2)

Fury Onun SINIF 2- Superinsan gücünde olduğunu söyler( 2 Ton kaldırma kapasitesi )(1).

Wolverine ile yumruk yumruğa savaşırken onu sersemletir(1).

Wolverine'i kılıcı ile adeta duvara zımbalar, 2 kişi gelip onu çıkartmak zorunda kalır(1)(2).
Wolverine burada "bulabildiğiniz kadar süperajan bulun, fury'i öldürecek" der.


Hız

Shang Chi'ye BLITZ yapar(1). Shang Chi Massively Hypersonic+ hıza sahiptir(1).
Shang Chi, Spiderman tarafından "gördüğüm en hızlı insan" olarak nitelendirilmiştir.

Gözleri bağlı halde ' The Hand 'in eğitimli ninjalarına blitz yapar ve onları adeta doğrar(1)(2).

Kılıcı ile aynı anda tüm ekibin kafasını uçurur.(1)

Ateşlenen 3 mermiyi havada ikiye böler.(1)(2)

Kılıcını o kadar hızlı çevirir ki, 3 kişinin aynı anda ateş ettiği mermileri geri yansıtır(1).

Wolverine'in idrak edemeyeceği kadar hızlı hareket eder(1).


Dayanıklılık

Habersizce Wolverine ve Elektra tarafından saldırıya uğramasına ve hem wolverine pençelerini hem de Elektra kılıcını
içinden geçirmesine rağmen anında iyileşip onları sersemletir(1)(2)(3).

Wolverine, pençelerini saplamasına rağmen oralı olmaz.(1)

Telepatiye karşı direnci olduğu vurgulanır(1).

Telepati

Wolverine, Gordon'un dövüş sırasında hamleleri önceden görebildiğini söyler(1).

Elektra'nın düşüncelerini görür(1).

Bazı uzun savaşları

Wolverine'yi saf dışı eder fakat Fury'i öldürmek için onu bırakır. Döndüğünde Wolverine onu ancak kendi silahıyla durdurabilir(1).

Shang Chi (1).

Elektra(1).



Kisame versus'u hakkında

Gorgon'un telepati yeteneği sayesinde, Kisame'nin oluşturacağı klonlardan fazla sıkıntı çekmeyeceğini ( hangisinin gerçek Kisame olduğunu anlayacağını )
düşünüyorum.
Kisame'nin, Gorgon'un görüşünü engelleyecek bir şey kullanması'nın da etki etmeyeceğini düşünüyorum, zira featlerde de görüldüğü üzere yıllarca gözleri bağlı bir şekilde savaş eğitimi görmüş ve gayet başarılı.
Gorgon'un dövüş esnasında hamleleri önceden sezebildiğini göz önüne alırsak ve şaşırtma tekniklerinin de bu seviyede bir Ninja'nın üstünde fazla etkili olmayacağını baz alırsak Kisame'nin pek bir şansı kalmıyor. Gordon'un kullandığı silahıda unutmamak lazım.

Ayrıca bu vs'de su tekniklerinden de haberdar olduğu için 'DEHA' seviyesindeki zekasıyla ona karşı da önlemini alarak savaşacaktır.


 
Ayrıca bu vs'de su tekniklerinden de haberdar olduğu için 'DEHA' seviyesindeki zekasıyla ona karşı da önlemini alarak savaşacaktır.
Öncelikle deha seviyesindeki zekasıyla önlem alacak olmasının hiç bir önemi yok, onu senin yapman lazım bu tartışmanın da olayı o zaten.

Gorgon'un telepati yeteneği sayesinde, Kisame'nin oluşturacağı klonlardan fazla sıkıntı çekmeyeceğini ( hangisinin gerçek Kisame olduğunu anlayacağını ) düşünüyorum.
Telapati yeteneğin kısıtlı tıpkı benim 3 kısıtlamaya sahip olduğum gibi. Ayrıca telapati ile hemen çözülecek bir şey değil bunlar, olay çakra bölünmesiyle ilgili. Bu durum iyi yapıldığında, Kaguya gibi bir varlık Naruto'nun klonunu ayırt edememişti. Tabii Kisame Naruto kadar güçlü değil, ama Gorgon da Kaguya kadar güçlü değil. İyi sezgilere sahip olmak yetmiyor yani. Kaguya bile çakra aldatmacasıyla sahte klonu ayırt edemeyebiliyor. Ek olarak başta tek bir klon çıkarsa karşısına, karşısındaki şeyin klon olduğundan sadece şüphe duyar. Çünkü karşılaşmadığı bir şey bu.

Rakibin ise Kisame'yi bu denli şaşırtacağı veya daha önce görmediği, bir süreliğine dahi olsa sıkıntıya sokacağı bilinmez bir saldırısı yok.
Gorgon'un dövüş esnasında hamleleri önceden sezebildiğini göz önüne alırsak ve şaşırtma tekniklerinin de bu seviyede bir Ninja'nın üstünde fazla etkili olmayacağını baz alırsak Kisame'nin pek bir şansı kalmıyor. Gordon'un kullandığı silahıda unutmamak lazım.
Ancak hamleleri önceden sezebilmek yetmiyor, bırak rakibe şans bırakmamayı bu seviyede çok etki de etmez. Kisame'nin saldırıları tek bir noktaya da odaklı değil. Kaldı ki söylediğin gibi olsa Gorgon hiç yenilmezdi. Yada aşağı yukarı denk güçte olduğu herkesi rahatlıkla yenerdi. Ek olarak Samehada kesmez, doğrar. Yani rakip tarafından kırılması zor olduğu gibi, özel de olsa bir katana tarafından durdurulması zordur. Bu sahnede yaptığı gibi kılıçlar temas ettikten sonra, Samehada'yı tekrar savurursa rakibini doğrayabilir. Ayrıca kılıcının derisi özeldir, savunması o kadar kolay aşılmaz. Samehada ile fazlaca temas ederse de enerjisini emebilir. Zaten Kisame'nin tek avantajı şaşırtma teknikleri de değil Kisame rakibine oranla daha hızlı ve avantajlı, güçlü de. Ayrıca şaşırtma tekniği bağırarak gelmediği için Naruto evrenindeki en güçlü villain Naruto'nun Kage Bunshin aldatmacasını yemişti, yanında da shinobi tarihi ile yaşıt olan Siyah Zetsu vardı.

Hız konusuna gelecek olursak, kural olarak en fazla 10 kat hızlı olabilir diye sınır koyduracak derecede hızlı Kisame.

Featlerinin çoğu fodderlara karşı. Kisame'nin kafasını kopartma ihtimali bile yok. Çünkü Kisame bir ninja ve çocukluğundan beri ağır eğitimler alıyor, ayrıca Naruto evreninde iyice bilinen bir kılıç ustası. Ki bu daha Samehada'ya sahip olmasından önceydi. Sıradan Katana kullanarak köyünde saygın bir yere sahip oldu ve sıradan katana kullanarak, şuan kullanığı Samehada'nın önceki sahibi ve üstü olan Fuguki Suikazanı yenmeyi başardı. Samehada'nın ona neler kattığını önceki mesajımda gösterdim.

Bu sefer fazla feat paylaşmadım, gerekli olanları ilk mesajda paylaşmıştım.
 
Hatırlatma: Gorgon'un telepati yeteneği kısıtlı değil bu vs'de, telepatisinin ileri seviyeli olmadığı belirtilmiş sadece( genel olarak ). Petrifying Gaze yeteneğini kullanamıyor bu vs'de.

Bir kere rakibi gibi farklı evrenden geldiği için sırlara sahip.
E aynı şekilde Gorgon'da :D.

Ek olarak Sessiz Ölüm gibi rakibin görme duyusunu kapatacak ve burada aniden saldıracak bir avantaja sahip.
Yıllarca gözleri bağlı şekilde savaş eğitimi almış ve bu şekilde ninja clanlarını alt edebilmiş birisinden bahsediyoruz(1). Ayrıca tüm sezgileri de ekstra güçlenmiş doğal olarak. Görme duyusunun kapanması bir şey ifade etmeyecektir.

Ayrıca rakibi ile dövüşüp, yenilse bile bu yenilen şey bir su klonu olabilir. Rakibi farklı bir evrende olduğu için bunu anlaması epey zor bir durum.
Gorgon su tekniklerinden haberdar ve zihin okuma yeteneği var. Çokta zorlayıcı olacağını düşünmüyorum.

Rakibi eğer uzaktan bir saldırı yapacak olursa ve içerisinde güçlendirici veya patlayıcı bir özellik varsa Samehada ile emebilir burada Kisame Bee'nin çakra yüklü olarak attığı kılıcı, hemde farklı bir yere odaklanmış haldeyken Samehada ile emiyor.
Gorgon, Grasscutter(kılıcı) ile savaşır, patlayıcı özellikler vs yok.. Bu kılıç tanrılar için yapılmış ve sıradan bir insanın elinde bile bir tanrı öldürebilecek güçtedir(1). Normal bir ninjanın bununla yapılacak saldırıları absorbe etme imkanı yok. Sadece kaçabilir.

Rakibine karşı izlemesi gereken en basit strateji ise, söylediğim gibi Sessiz Ölüm, Su Klonu ve Samehada'dan oluşacaktır. Rakibi bu tür tekniklere yabancı.
Yukarıda bunlara karşı cevaplar vermiştim, bunlara karşı oldukça donanımlı Gorgon. Ayrıca su teknikleri hakkında bir bilgisi de var. Deha seviyesinde zekasıyla çabucak Kisame'nin dövüş tekniklerini de çözecektir.

Başta stratejik olarak yapacağı 1 klon rakibini şaşırtmaya, Kisame'ye de sürpriz saldırı yapmaya yarayacaktır. Bir anda yakalandığında ise Kawarimi ile kendisi ile herhangi bir nesnenin yerini de değiştirebilecektir
Zihin okuma ve hamle öngörü yeteneği olduğu için nerede klon çıkartacağını, nereye ışınlanacağını önceden görebilir veya sezebilir.

Ayrıca yanındaki Samehada ile birlikte kendisine atılan Jutsuları emebilmektedir.
Gorgon Jutsu veya benzeri bir teknik kullanmıyor.

Samehada sayesinde insan üstü bir iyileşme kabiliyeti de elde eder
Kisame orada bir süre yerde dinlenme ihtiyacı duyarken, Gorgon, tahminen daha ağır yara(lar) aldıktan sonra ara vermeden( yerdeki tahtayı almak için eğiliyor ), daha hızlı iyileşip ekibi doğruyor(1)(2).

Gai Takımı gibi fiziksel kondisyonu gayet yüksek bir takımla dövüşebildiğini
Gorgon, Wolverine ve Elektra ile aynı anda dövüşüyor, ve onları öldürecek duruma getiriyor(feat'ler ilk mesajımda).

beynin içine girerek sorgu yapılıyor. Ancak Kisame dilini ısrarak bu durumdan kurtulduktan sonra
Gorgon, beyninin içindekileri okuyabiliyor, konuşturmasına gerek yok, yani dilini ısırması bir şey ifade etmez.

Güç kaynakları da eşitlenecek olursa Kisame rakibinin Çi enerjisini de emebilecektir. Bu da rakibini güçsüz düşürürken, Kisame'nin
gücüne güç katacaktır.
Çi enerjisi nedir tam olarak bilmiyorum ama böyle anında yenilenebilen mutantlara karşı enerjisini çalmak bir işe yarar mı ki ? Yani güçsüz düşürür mü emin değilim.
 
İki taraf da bilgi avantajından yeterince yararlanmamış.

@Norrin Radd Gorgon, Kisame'nin Suiton yeteneğinden az da olsa haberdardı. Sulak alanlardan uzak durabileceğinden ve tam ayrıntısıyla ne yapabileceğinden habersiz olduğundan mesafesini koruyup taktik yapabileceğinden bahsedebilirdin.

@Flying Raijin Sen de telepati yeteneği hakkında bilgiye sahipken buna karşı bir çözüm üretmemişsin. Rakip genel olarak Gorgon'un telepati özelliğinden bahsederek üst eli almaya çalışmış tek bir çözüm üretseydin rakibinin taktiklerinin çoğunu etkisiz hale getirmiş olacaktın. Örneğin: Kisame'ye "Kuyruksuz Kuyruklu" denilecek kadar çok Çakra'sı olduğunu ve pek çok klon yaparak her taraftan saldırabileceğinden bahsedebilirdin. Naruto evreninde pek çok kişi yer altına gizlenip saldırabiliyordu. Klonlarla dikkat dağıtırken yer altından yakalayabileceğinden, 10 kat hız farkı olduğu için Kisame'nin yakın dövüşe klonlarla girerse inanılmaz bir baskıya alabileceğinden ya da tekniklerinin önceden geleceğini bilse bile evrene yabancı olduğundan tekniğin ne işe yarayacağını bilmediğinden bahsedebilirdin. Kisame daha çok yönlü ve gerektiğinde Samehada bile biri onu savurmadan saldırabiliyor.

@Flying Raijinin daha fazla eksiği var gibi elindekileri daha iyi değerlendirdiği için oyumu @Norrin Radda veriyorum.
 
2 evrenin yapısı gereği 2 tarafından birbiri üzerinde avantajlı dezavantajlı durumları var.
Flying raijin bu avantajlardan bahsetmiş ama biraz yüzeysel kalmış bana göre.Daha çok burdan yürüyebilirdi.Birkaç tane kendi kafasından Garou'nun da örnek verdiğı gibi strateji üretip kullanabilirdi.Ayrıca cevap mesajında yanlış düşündügü veya yorumladıği bazı durumlar da var bence.Ama en nihayetinde Gorgon'a karşı avantajlarından bahsedip dövüş planları ortaya koymuş.

Norrin Radd ise olabildiğince Kisame'nin kazandığı doğal avantajları Gorgon'un elimine edebileceğini savunmuş.Doğru ve güzel savunmuş bence.Ben Kisame'nin oldukça avantajli olacağını düşünüyodun Norrin Radd'ın mesajlarını okumadan önce.Okuduktan sonra mesajları " Kisame aslında o kadar da avantajli durumde değilmiş" dedim içimden.Buraya kadar gayet iyi güzel ama Gorgon'un, Kisame'yi nasıl yeneceğinden , ne gibi stratejiler kullanabileceğinden hiç bahsetmemiş.Kelime sayısı mi yetmedi diye şöyle kabataslak baktım fakat yanılmıyosam ilk mesajında 150-200 kelimelik daha karakterini savunabileceği kısım varmış.Keşke bir savaş taslagı veya strateji ortaya koysaydı.

Gerçekten kime oy versem baya kararsız kaldım.Flying Raijin karakterinin artılarını ortaya koymuş ve kazanabilme yollarından bahsetmiş ama biraz yetersiz kalmıs bana göre.Norrin Radd ise karşi tarafın avantajlarinı iyi elimine etmiş fakat kendi karakteri'nin savaşı nasıl lehine çevirebileceğinden veya nasıl kazanacağından yeterince bahsetmemiş.

Oyumu çok kararsız kalsam da @Flying Raijin in Kisame'sine veriyorum.
 
Gorgon'un telepatisinin olmadığını söylemesi ve samehada'nın Gorgon'un enerjisini çekeceği gibi iddalar yüzünden Flying R.'ya karşı mesafeli kaldım. Gorgon çakraya sahip değil çünkü konuda da Gorgon'un enerjisi çakradır denmemiş. Sis tekniğide keza Gorgon'a işlemez çünkü adam zaten gözleri kapalı dövüşüyor ve telepatiye sahip. Grasscutter da Norrin'in dediği gibi Kisame'yi öldürebilecek bir güç. Bu yüzden Norrin diyorum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst