[img='https://i5.imggur.net/naruto/625/naruto-4008569.jpg',left][/img][/spoiler]
Dövüş başlamadan tertemizler. Savaşsız sahnelerde tertemizler. Ama hem önceki savaşlarda hem de kyuubili dövüşte suratları daha tozlu halde. Hashiyi anlarım tobirama niye o halde burda? Başka uchiha yok savaşacak.
Tobiramanın madarayı öldürmeye çalışması garip olmaz. Ona garip deme sebebim durduk yere araya girmesi. Dövüş koca gün sürüyor. Şimdiye kadar nerdeydin?
Hashirama’ya yardım etmemişse ve hashi “karışma” demişse dövüş bitince gidip kendi eliyle öldürmeye çalışması ve hashirama’nın “bekle” demesine şaşırması garip. Yani dövüşte yardımın dokunduysa bu dövüşün parçasısın demektir o zaman öldür rakibi. Koca gün tribünde bekleyip böyle bi hareket yapması ve gelen tepkiye şaşırması garip.
tobirama zaten dövüşü izlemez. Edo olarak dönünce orochi izin verse tobirama tek başına savaşmaya gidiyordu madarayla yani lig dışı görmüyor kendini. Hashirama “karışma” demişse o zaman son vuruşu yapmaya çalışması ve hashiye şaşırması garip. Adam 10-15 saat önce bana bırak demiş işte son vuruşu sana salmamasına ne şaşırıyorsun. Kendi sorumluluğu olarak görüyor belki?
Madara’yı öldürürken kullanmaya çalıştığı şey de kılıç. Dövüşten sonra gelip kınından yeni çekip idam etmeye çalışmıyor. Bayadır elinde ve dövüşürken kullanmış muhtemelen.
[url='http://community.kahramanbaykus.com/index.php?user/5-uncle-paulie/']@Uncle Paulie[/url]
üyeliğim yok orda. Gerçek hayatta şans eseri tanışmıştım bi üyeyle. Onun nick’i de hatırlamıyorum tam garipti biraz.
edit :
@Adamator
minato’nun karısı kyuubi jinchuurikisi. Güçleri kyuubiyi kontrol etmeye epey uygun ve ikisi de mühür biliyor. Hayatında en çok bijuudama gören insanlardandır.
Ayrıca son savaşta naruto sadece sennin mod’un işlediğini unutup kurama moda girerek obito’ya giderken minato “kushinayla beraber dövüşüyormuş gibi hissediyorum” demişti.
savaşa da girmiş bi karakter. Jinchuurikiler savaşlarda kullanılıyorsa orda da görmüştür.
anime meselesine gelirsek dediğim gibi ciddiye alınacak kaynak değil. Çoğu okuyucu nasıl okuduysa onlar da öyle okuyor mangayı. Ona göre çiziyorlar. Madara dövüşten sonra “beni takip eden uchiha kalmadı” diyor. Hashirama “eminim hala arkandan üzülecek, intikamını alacak uchihalar vardır” diyor.
Onu geçtim madara yıkılınca klan terk mi etti onu? Lider elden gidiyor la. Hadi diyelim geldiler ve yenildiler. Tüm klan yenildiyse o zaman ordunun geri kalanı yardım edebilir hashiramaya.
Teke tek mi dövüştüler onu bilemeyiz bence ve animenin onu doğru yapmasını beklemek hata olur. Ama diğer uchihaları eklemeleri kesinlikle hatadır derim. Tek gitmiş belli ki.