Kahraman Baykuş - Kanatlanan Kültür

Soru Naruto Hakkında Sorularınız

Karşıda ise hashirama, tobirama ve başka senjular savaşmış gibi görünüyor.
Çünkü Madara, Hashirama'yı bir dövüşe çağırmıyor direkt Senjuların bölgesine gidiyor. O yüzden etrafta başkaları olması doğal.


tobirama’nın durduk yere adamı öldürmeye çalışması da garip.
Durduk yere değil ki. Bir ton sebebi var adamın.


Tobirama da yaralı
Yo değil.


Ama bi yandan da mantıksız çünkü hashirama o kadar “hep daha güçlüydü” şeklinde gösterilirken böyle bi ayrıntı atlanmamalıydı eğer doğruysa.
Katılıyorum.



Bence bu çok fazla deşilecek bir şey manga net bir şekilde Hashirama her daim üstündü diyor. Üstelik Hashi savaşan taraftan aklı başında olan ve son ana kadar ölümcül saldırmayan taraf olmasına rağmen.
 
@Hanzo7682
Mangada Madara'nın arkası gözükmüyor o yüzden Madara yalnız gibi ama animede Madara'nın arkasında da Uchihalar var.
6.23
 
@Nabu

Ben de hemfikirim daha belli edilirdi böyle olsaydı.

ancak “tobirama yaralı” derken kastettiğim suratındaki toz izleri. Tamam çok küçük gelecektir de hashiramanın görünen yaraları da ondan ibaret. Hashiramanın dövüşten yeni çıktığı o şekilde belli edilmiş suratından ve tobirama da aynı durumda. Konuşmanın devamında ve diğer bölümün başında (aynı sahnenin devamı) aynılar. Başka bi yerde suratların öyle çizildiğini görmezsin:

[img='https://i5.imggur.net/naruto/625/naruto-4008569.jpg',left][/img][/spoiler]

Dövüş başlamadan tertemizler. Savaşsız sahnelerde tertemizler. Ama hem önceki savaşlarda hem de kyuubili dövüşte suratları daha tozlu halde. Hashiyi anlarım tobirama niye o halde burda? Başka uchiha yok savaşacak.

Tobiramanın madarayı öldürmeye çalışması garip olmaz. Ona garip deme sebebim durduk yere araya girmesi. Dövüş koca gün sürüyor. Şimdiye kadar nerdeydin?
Hashirama’ya yardım etmemişse ve hashi “karışma” demişse dövüş bitince gidip kendi eliyle öldürmeye çalışması ve hashirama’nın “bekle” demesine şaşırması garip. Yani dövüşte yardımın dokunduysa bu dövüşün parçasısın demektir o zaman öldür rakibi. Koca gün tribünde bekleyip böyle bi hareket yapması ve gelen tepkiye şaşırması garip.

tobirama zaten dövüşü izlemez. Edo olarak dönünce orochi izin verse tobirama tek başına savaşmaya gidiyordu madarayla yani lig dışı görmüyor kendini. Hashirama “karışma” demişse o zaman son vuruşu yapmaya çalışması ve hashiye şaşırması garip. Adam 10-15 saat önce bana bırak demiş işte son vuruşu sana salmamasına ne şaşırıyorsun. Kendi sorumluluğu olarak görüyor belki?

Madara’yı öldürürken kullanmaya çalıştığı şey de kılıç. Dövüşten sonra gelip kınından yeni çekip idam etmeye çalışmıyor. Bayadır elinde ve dövüşürken kullanmış muhtemelen.

[url='http://community.kahramanbaykus.com/index.php?user/5-uncle-paulie/']@Uncle Paulie[/url]

üyeliğim yok orda. Gerçek hayatta şans eseri tanışmıştım bi üyeyle. Onun nick’i de hatırlamıyorum tam garipti biraz.

edit :

@Adamator

minato’nun karısı kyuubi jinchuurikisi. Güçleri kyuubiyi kontrol etmeye epey uygun ve ikisi de mühür biliyor. Hayatında en çok bijuudama gören insanlardandır.
Ayrıca son savaşta naruto sadece sennin mod’un işlediğini unutup kurama moda girerek obito’ya giderken minato “kushinayla beraber dövüşüyormuş gibi hissediyorum” demişti.
savaşa da girmiş bi karakter. Jinchuurikiler savaşlarda kullanılıyorsa orda da görmüştür.

anime meselesine gelirsek dediğim gibi ciddiye alınacak kaynak değil. Çoğu okuyucu nasıl okuduysa onlar da öyle okuyor mangayı. Ona göre çiziyorlar. Madara dövüşten sonra “beni takip eden uchiha kalmadı” diyor. Hashirama “eminim hala arkandan üzülecek, intikamını alacak uchihalar vardır” diyor.

Onu geçtim madara yıkılınca klan terk mi etti onu? Lider elden gidiyor la. Hadi diyelim geldiler ve yenildiler. Tüm klan yenildiyse o zaman ordunun geri kalanı yardım edebilir hashiramaya.
Teke tek mi dövüştüler onu bilemeyiz bence ve animenin onu doğru yapmasını beklemek hata olur. Ama diğer uchihaları eklemeleri kesinlikle hatadır derim. Tek gitmiş belli ki.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Ben orada da denk olduklarını düşünmüyorum. Bu olaydan çok uzun zaman geçmeden Madara sadece EMS'sinin yetmeyeceğini düşünmüş ki Kyuubi'yi de getirmiş, o bile yetmedi zaten. Tobirama dövüşmüş de olabilir, başta yara almış da olabilir, savaşın tahribatından kaynaklanıyor da olabilir. Uchiha'ların çizilmediği ihtimali de var.
 
Zaten köyü ve yeni sistemin çocukları uğruna kardeşi bile olsa buna el uzatanı öldüreceğini ima etmiş ve en iyi arkadaşını öldürerek masumiyeti karşılığında yeni nesillere gelecek almaya çalışmış bir adam EMS Madara'nın kendinden güçlü olduğunu düşünse, Madara yanına kyuubi alınca bu da yanına Tobirama'yı alırdı. Demek ki içten içe Madara'nın hala gitmesi gereken yolu olduğunu biliyor adam.
 
Madara'nın Ameterasu'ya sahip olma olasılığı varmı ? Tobirama Sasuke'nin kagutsuchisini gördüğünde daha önce hiç bu kadar güçlü kagutsuchi görmemiştim dedi demek ki bu adam daha önce kagutsuchi görmüş.Ve bu tekniği görmüş olabileceği insanın Madara olması bana mantıklı geldi açıkcası

download.jpg


Edit:Birde Madara'nın hiç göstermediği kendine has olan MS yeteneği hakkında ne düşünüyorsunuz ?Neden seride bu hiç gösterilmedi
 
Birde Madara'nın hiç göstermediği kendine has olan MS yeteneği hakkında ne düşünüyorsunuz ?Neden seride bu hiç gösterilmedi
Bence Madara'nın gücü (tabi speküle ediyorum) yani esas göz gücü Susanosu. Sasuke de Indra varisi idi ancak Rikudodan çakra alana kadar Susanosu çok da matah bir şey değildi.

EMS Sasuke ile EMS Madara susanoları arasında uçurumlar var. Bence sanırım onun gücü susanosu.

Itachi -> Tsukiyomi ve Genjutsu ile göze çarpıyor.
Sasuke -> enton salınımı kullanımı ile göze çarpıyor.
Obito ->uzay zaman
Madara -> Susano

-----------------------------------

Madara'nın Ameterasu'ya sahip olma olasılığı varmı ? Tobirama Sasuke'nin kagutsuchisini gördüğünde daha önce hiç bu kadar güçlü kagutsuchi görmemiştim dedi demek ki bu adam daha önce kagutsuchi görmüş.Ve bu tekniği görmüş olabileceği insanın Madara olması bana mantıklı geldi açıkcası
Amaterasu bir enton salınımı kagutsuchi gibi. Yani Tobirama bu salınımı başka MS kullanıcılarında belki görmüştür. Ancak bunun MAdara olması gerektiğini gösteren bir şey yok.
 
@Nabu

Madara’nın ps büyüklüğü madara’nın hayvanlığı olamaz mı? O adamın katonu falan da normal değil zaten sasuke’den 50 kat büyük katon atıyor herif.

flashback dövüşünde de indra’nın susanno’su mesela çok hayvaniydi. Madara’dan büyüktü. Güçle değişiyor olabilir demek ki. Bi de sasuke power up alınca büyüdü susannosu senin de dediğin gibi. Güçlenince değişti yani. Kakashi’nin ki de ems sasuke’ninkinden iyiydi onun gözleri kamuiye dayalı olduğu halde.

Hepsinin iki gözünde de farklı güç var. Obito’nun gücü uzay zaman ama 2 gözü farklı işliyordu. Kakashi uzağa kamui atmada daha iyiydi. Obito’daki göz ise yakın mesafe ve içinden geçirmede iyiydi.
Sasuke de bi gözle amaterasu atarken diğeriyle şekillendirip enton yapıyordu.

İki gözü beraber kullanınca susanno oluyordu iki karakterde de.

Madara’nın bi göz susannoysa diğeri ne ki? Biri susanno’nun kolu diğeri bacağı mı olacak? İkisini beraber kullanınca ne olacak?
Ems’siz susanno’su bacağa sahip olmak dışında pek özel görünmüyordu.

Madara chakrasını full susannoya basıyor diye bişey göstermemiş gibi görünmüştü bana. Sasuke’nin ems dövüşlerine bakarsak mesela küçük susannoyla beraber kagutsuchi attı hep. Susanno’su elinde kagutsuchi topu yapıp zetsulara taradı, juubiye kagutsuchi oku attı. Ama obito’ya juugoyla beraber dalarken susanno’yu devleştirmişti ve orda kagutsuchi yoktu.
Ya dev susanno yapacaktı (perfect değildi sanırsam sasukeninki) ya da küçük susanno+kagutsuchi yapacaktı. Madara hep susannoyu seçmiş diye düşünmüştüm ben. Gözlerin gücü susanno olabilir elbette ve bacakları da açıklar ama hayal kırıklığı olur bence.

sadece ms’ye baksak kagutsuchi+bacaksız susanno vs bacaklı susanno oluyor. Ben sasuke’ninkini tercih ederim. Hatta itachi’yi de tercih ederim.
 
Madara’nın ps büyüklüğü madara’nın hayvanlığı olamaz mı? O adamın katonu falan da normal değil zaten sasuke’den 50 kat büyük katon atıyor herif.
Savaşda gördüğümüz Madara'yı EMS saymamak gerek. Adam da rinnegan, hashi hücreleri vs var yani. Ya zaten bence Madara'nın gözünün gücü bu olabilir. Hayvani bir güç veriyor yani. Çünkü bu adam fiziksel olarak da EMS Sasuke'nin çok çok üstünde. Speedster kadar hızlı, ağır fiziksel karakterler kadar güçlü.



Bi de sasuke power up alınca büyüdü susannosu senin de dediğin gibi. Güçlenince değişti yani.
Eyvalalh ama rikudo dokunuşunu sadece "güçlenmek" olarak yorumlamıyorum ben. Güçlenmek + Başkalaşım gibi bişi o :D



Ems’siz susanno’su bacağa sahip olmak dışında pek özel görünmüyordu.
Ki bu bile çok özel bir şey adamın MS Susanosu, Sasuke'nin EMS Susanosu gibiydi :D


Madara’nın bi göz susannoysa diğeri ne ki?
Açıkçası speküle ediyorum demiştim zaten o yüzden her şeye bir yanıtım yok. Diğer gözde bu kadar büyük bir susanoyu kullanabilecek fiziki gücü vs sağlıyor olabiilir.


Çünkü MS Halinde susano açan herkes acılar içinde bunu yaparken. Madara gayet cool idi. Fiziki bir boost söz konusu olabilir.



sadece ms’ye baksak kagutsuchi+bacaksız susanno vs bacaklı susanno oluyor. Ben sasuke’ninkini tercih ederim. Hatta itachi’yi de tercih ederim.
Madara'nın temel fiziksel yetenekleri ve temel ninja becerilerinin diğer ikisinden aşırı üstünlüğünü ele almazsak evet MS Olarak bende Sasuke'yi tercih ederim. Itachi'nin çok zahmetli, harici item olduğu için aşırı yiyor çakradan.

Bu arada Obito'nun iki MS'sine sahip olacaksam susanom olmasa da olur. Açık ara en broken MS kamui :D Ama Hashi hücresi olmadan asla tam performans kullanamazsın o ayrı.
 
@Nabu @Sinbad of the Seven Seas @Uncle Paulie @Flying Raijin
0471-010.png

Bijuu gücü insan formunda tutulabiliyorsa neden Jinchuuriki'ler tamamen dönüşüyor? Vücutlarına zarar verdiği için diye düşünmüştüm ama Bee'ye hiçbir şey olmamıştı. İnsan formunda kalması daha avantajlı değil mi?
 
Bijuu gücü insan formunda tutulabiliyorsa neden Jinchuuriki'ler tamamen dönüşüyor? Vücutlarına zarar verdiği için diye düşünmüştüm ama Bee'ye hiçbir şey olmamıştı. İnsan formunda kalması daha avantajlı değil mi?
Orada kastedilen şey tüm bir bijuu formunu içinde barındırıyor tarzı bir şey değil. Mini bir bijuuya dönüşüyorsun gibisinden.

Ayrıca söz konusu Bee, bijuusu üzerinde en iyi kontrole sahip kişi.


Ancak evet kombat olarak özellikle 1 v 1 durumunda bu form çok daha avantajlı. Bunu hep söylerim zaten.
 
@Nabu @Sinbad of the Seven Seas @Uncle Paulie @Flying Raijin
0471-010.png

Bijuu gücü insan formunda tutulabiliyorsa neden Jinchuuriki'ler tamamen dönüşüyor? Vücutlarına zarar verdiği için diye düşünmüştüm ama Bee'ye hiçbir şey olmamıştı. İnsan formunda kalması daha avantajlı değil mi?
Durumdan duruma farklılık gösterir bence.

Kisame savaşında gölet içerisinde tam bijuu formu saha yararlı olabilirdi, bir yerleri yıkmak dağıtmak için de daha iyi gibi.

Mesela Sanbi yuvarlanma saldırısı yapabiliyor tam formda. Ya da Hachibi Hachimaki ile dönerek bir alanı yok edebiliyor.

İtaçi gibi birine karşı savaşıyorsan insan formunda kalmak daha iyi.

Sorunun cevabına gelirsek net bir fikrim yok.
 
Obito, Siyah Zetsu onu kontrol etmeden önce başlamıştı Gedo Rinne Tensei yapmaya. Ordaki amacı kimi diriltmekti ?
 
Nagato konoha’da öldürdüklerini diriltmişti. Obito da onunla aynı şeyi yapacağıma inanamıyorum dedi diye hatırlıyorum. Yani savaşta katlettiği ninjaları geri getirecekti muhtemelen. Neji dahil.

jiraiya da diriltilebilecek olsa nagato yapardı onu bence.
 
Naruto'da 9 kuyruk çıktığı zaman serbest kalır diyolardı. Burda demek istedikleri Naruto'dan ayrılır mı yoksa Naruto, kyuubinin içinde mühürlü gibi bir şey ki olur(Thor Rangaroktaki Hulk gibi mesela)?
 
Üst