Bu aslında biraz durumu eşitlemek gibi oluyor bence.Ww de o kadar büyülü ekipman var deathstroke da da olsun birtane
WW'nin ekipmanları onun için standart şeyler. DS sürekli Godkiller kılıçları ile mi geziyor ya da vücudu zirvesindeki haline mi getirilmiş oluyor ?! DS de de olsun bir tane canım deyip sonra DS ile WW de iyi savaş olur demek bence alakasız. O kadar item ve buff ile DS, Superman'e de dalar. God Killer kılıçlarını kriptonitten yaptırsın. Nth metali zırhını da giysin kriptonit kurşunlar koysun silahlarına ok temiz.

Yani bu kafayla herkesi herkese rakip yaparız.
Sonuçta Deathstroke'un wally,kyle rayner,hawkman,zatanna,black canary,plastic man(elongated da olabilir hep karıştıriyorum) ve green arrowlu grubu nasıl rahatlıkla patates ettiğini siz de biliyorsunuz
Hocam inanılmaz nitpick yapıyorsunuz. Cımbızla seçiyorsunuz. 2-3 olaydan bir karaktere bir konum çıkarıyorsunuz ama karakteri yerecekseniz low feat öveceksiniz high featlere bakıyorsunuz. Aynı Deathstroke'un Nightwing, Batgirl, Batman, Black Manta gibi isimlere karşı zor zamanlar geçirmişliği de var. Ayrıca DS orada full hazırlıklı idi ve Yeşil Fener'in elini kırmak, Wally'nin kılıcın üstüne atlaması vs falan saçmalığın daniskası

O DS için bile çok hype bir sahne. Ayrıca benim en son hatırladığım ekip DS'i patates etmişti.
Ww'ye karşı güzel bir savaş çıkaracağını düşünmem çok absürd değil.
Evet absürd. Hazırlık, bilgi ve item ile değil ancak bunlar ile Supe'e karşı bile çıkarabilir o yüzden Supe, WW ile dövüşebilen bir DS'i patates edemez. Bu nokta da absürt hocam.
Wonder Woman'ı Superman seviyesi tasvir edeceksen gidip Wonder Woman'ın Ocean masterın sırtına çıkıp teslim ol yoksa canını yakarım dedikten sonra yere kapaklandığı bir sayfa çizmezsin.İster istemez insanın aklına "Shazam Ocean Masterı tutsa yerinden dahi kıpırdayamaz demekki Wonder Woman'ın güçlü bir atlantisliye karşı dominant derecede fiziksel üstünlüğü yokmuş"gibi bir fikir gelebiliyor.Bunun gibi paneller inanın 1 değil 2 değil çoğu çizgi romanda var.(Bu arada aquman ve meranın da underatted karakterler olduğunu düşünüyorum fakat 'offtopic'.)
Bak zibilyon tane Post-crisis WW güç gösterisi örneği verdim sen hala New 52 deki bir kareden örnek atıyorsun. Aynı Ocean Master bir yıldırım saldırısı ile tüm lig dizinin üstüne kapaklanmıştı. Aquaman, Superman'in ağzındna kan getirip onlarca metre geriye uçurmuştu. Yani low gideceksek Superman içinde low gidebiliriz. Saçma yani bu tutum.
Aslında dediklerimi kanıtlarcasına güzel bir panel vardı.Darkseid war hikayesinde god of strenght Superman ile h2h savaşıyordu Wonder Woman.Bu eventte her karakterin kazandığı power up ları düşünürsek Superman'in de belki de 10 larca kat güçlü olduğu bir versiyonuyla bile ww savaşabiliyordu.Bu panel bize Wonder Woman'ın daha önce Superman'le yakın fiziksel kuvvette olduğu için başa baş savaşabiliyor savını çürütüyor.
Bu kısım biraz senin kendi bakış açın olmuş hocam bir şey çürüttüğü ya da kanıtladığı pek yok.
Zaten 10 larca yıllık karakter.Bir sürü low ve high anları var.Sen bana dersin ki bloodlusted Superman'in ışık hızından binlerce kat hızlı yumruklarıyla hasar almıyor, streer level-meta level arası karakter ww 'yi kanatıyor.Sen dersin bana infinity ağırlık taşıyor ben sana derim kursun geçirmiyorsa neden kurşunları bileziklerle bloklama ihtiyacı hissediyor.Hatta yukarıda attığın featte bile flash'ın atağını sezdiği halde Batman'in kulağına vuracağını sezemiyor.Bu konuları Dc Comicsin kendisi daha çözemiyor.Wonder Woman filminde bile filmin ilk yarısı ok ile yaralanıp 2. Yarısı aresin kafasına tank fırlatıyodu.Justice league vs teen titans da önce robinle dövüşüp daha sonra trigona saldırıyodu .
İşte bende bunu diyorum zaten ilk mesajdan beri. Benzeri bir low feat çılgınlığını hatta büyük ihtimalle daha kötüsünü Superman için de yapabiliriz. O yüzden bir tarafa inanılmaz kudretli, WW'ye gelince DS'den bir tık üstün kurşun geçirebilen zayıf bir şey gibi bahsetmek adil olmuyor.
Genel ortalamaya baktığında solar sistem level tiplerle beraber cenk eden bir kadının kurşun geçirmesinin yazar saçmalığı olduğunu deşifre etmek çok zor olmamalı. Ya da Atlantis Tahtı hikayesinde Aquaman ve Atlantislilere saygınlık kazandırmak için Geoff Johns'un bir taraflarını yırttığını anlamak çok zor olmamalı anlatabiliyor muyum ?
Shazam ve BA'nın high featleri kadar WW'nin de var hatta daha bile fazla olabilir. Bu nokta da ya iki tarafında low una bakarsın ya da iki tarafın da high ına ya da ortalama alırsın.
WW'ye uçan Spider-Man muamelesi yapıp Black Adam'dan Odin Jr. gibi bahsetmezsin. Benim itirazım en baştan beri buydu zaten yoksa WW > BA ya da WW > Supe gibi bir iddiam yok.
Ama DS, WW'ye denk bir rakip olur demek saçmadır. WW bir vursa yarısı boşa gider hem tasvir hem feat hem de konum olarak.
DS bir şekilde WW'ye yürüyebilecek bir build yaptıysa o build ile Supe e de yürür zaten sıkıntı yok

Ki New 52 de Supe de yürümüştü hatta WW'yi daha tehlikeli bulmuştu DS neyse konuyla alakasız detaylar.
Benim tek demek istediğim sanki biri cebine bir para sıkıştırmış ve sıkıştırırken de "Şunu al ve BA'nın kazanmasını sağla" demiş gibi argüman üretiyordun.
BA >= Shazam olarak düşünüyorsun Shazam'ın da çok feati olmadığından onu Superman2 yapıyorsun, Superman üzerinden gitmek gerektiğine karar veriyorsun ve sonra Superman ile WW arasında devasa, kapanmaz bir uçurum var gibi argümanlarla geliyorsun. Benim karşı çıktığım şey bu tutum idi.
Ne Shazam = Supe ne de Supe >>> WW gibi bir durum var. Bunların doğru olmadığına hem fikirsen zaten şimdiye kadar söylediklerinin en az yüzde ellisini çürütmüş oluyorsun dostum.