Vs 1. KB Er Meydanı Münazaraları - 4. Raunt

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Nabu

Ulu Baykuş
Yönetici
Ulu Baykuş
Kurallar - Fikstür ve Geçmiş Maçlar İçin Tıklayınız !

BzjdMTXbUa9gAAAAAElFTkSuQmCC.png



@Norrin Radd
[img='https://i.pinimg.com/originals/58/60/a4/5860a40b62a0c0a9910f992e34f8c2b9.jpg',none,319][/img]
[b]Aquaman // DC COMICS[/b]


[url='http://sosyal.kahramanbaykus.com/index.php?user/74-shrimp/']@Shrimp[/url]
[img='https://i.pinimg.com/736x/da/00/db/da00dbc70c037a0169b1fd64d57dd493.jpg',none,303][/img]
[b]Hawkman // DC COMICS[/b]


[url='http://sosyal.kahramanbaykus.com/index.php?user/99-garou/']@Garou[/url]
[img='https://i.pinimg.com/originals/f6/aa/4c/f6aa4c753b4994ab064970f7c7a5ae07.jpg',none,304][/img]
[b]Galand // Nanatsu no Taizai [/b]


[url='http://sosyal.kahramanbaykus.com/index.php?user/65-savior/']@Savior[/url]
[img='https://media.discordapp.net/attachments/691026082085863555/702883583429443604/latest.png?width=873&height=703',none,523][/img]
[b]Diane // Nanatsu no Taizai[/b]


[url='http://sosyal.kahramanbaykus.com/index.php?user/18-flying-raijin/']@Flying Raijin[/url]
[img='https://images5.alphacoders.com/823/thumb-1920-823033.png',none,495][/img]
[b]Hibari Kyoya // Katekyo Hitman Reborn[/b]

--


[url='http://sosyal.kahramanbaykus.com/index.php?user/10-earendill/']@Earendill[/url]
dbcd3mk-443f63ce-8e84-4a5a-aa05-0fd60ffc94c6.png

Magellan // One Piece
 
4. Raundun ilk maçında karşınızdayız :

AQUAMAN @Norrin Radd VS @Earendill MAGELLAN

Karakterlerin Dövüşüne Dair Şartlar:


Başlama Mesafesi: 45 metre
Bilgi: Yok
Hazırlık: Yok
Motivasyon: Herkes kendi karakterindedir ancak öldürme güdüsü vardır.
Savaş Alanı: IMPEL DOWN (İlk 4 Kat)
[img='https://pm1.narvii.com/6291/23c156bb4bcd335a21d7d47f48fe9f23140018f0_hq.jpg',none,800][/img]

- Aquaman için sadece Yeni 52 featleri geçerli olacaktır. Telepati, Mızrağının Enerji Emmesi ve Yayması, Su molekülü Kontrolü, Dondurma, Element kontrolü gibi güçleri olmayacak. Sadece bazı yıldırım ve su ataklarını kullanabilecek. Ayrıca ufak çaplı büyülü ataklarını da kullanabilir. Ayrıca savaş alanı Impel Down'un etrafındaki suyu/denizi yok sayacağız. Ayrıca Aquaman'in 10 saattir karada olduğunu belirtelim. Biraz çaptan düşmesi için. Ayrıca Aquaman, Magellan'ın en fazla 10 katı hızlı olabilir (Magellan tüm kuradaki en yavaş karakter olabilir o yüzden bu adil olur)
- Magellan için bir sınırlama yok. Aksine kendisine en azından koramiral seviyesi silahlanma ve gözlem hakisi veriyoruz.
- Eğer Aquaman'in savunucusu, Aquaman'in savaşı 5 saatten uzun süre götürebileceğin kanıtlayabilirse, o zaman İmpel Down'un etrafı tekrar sularla kaplanacak ve oy verenler bunu göz önüne alabilecekler.



_____________________________________________________________________________________

Bu maçta bir değişiklik yapıyorum. Kurada altta seçen katılımcıya ilk mesaj hakkını değil, ilk kimin mesaj atacağını seçme hakkı veriyorum ve bundan sonra da böyle olacak çünkü bazı katılımcılar ilk mesajı atmak dezavantajlı diyorlardı.

İlk mesajı kimin atacağını [url='http://sosyal.kahramanbaykus.com/index.php?user/10-earendill/']@Earendill[/url] belirleyecektir. En Erken Cumartesi sabah 10.00, en geç Pazarı öğlen 13:00 e kadar giriş mesajını bekliyorum. Bu sürede 2. mesajı atacak kişi kim olacaksa o da kendi mesajını hazırlasın.

Diğer yarışmacılarda eşleşmelerini, karakterlerini ve rakiplerini biliyorlar. Ufaktan hazırlanmaya başlasınlar.
 
64d8b0eddd856751d47e255d97241682.png


Magellan, su altı hapishanesi Impel Down'ın müdürüdür. Serideki en tehlikeli meyvelerden birisi olan Paramecia türü Doku Doku no mi'yi yemiştir.

Bu meyve ile sınırsız miktarda çeşitli zehirler salgılama ve ürettiği zehri kontrol edebilme gücüne sahip olmuştur. Magellan değişik şekillerde ve farklı güçlerde saldırılar yapabilir. Göz yaşartıcı ve aksırtıcı gazlar, eritici zehir ve ayrıca sıvı asit ile patlayıcılar (1, 2) oluşturabilir. Meyvesinin birden fazla zehir türü içerdiği söylenmiştir ve ayrıca felç edici özelliği vardır.

Magellan bedeninin etrafında kalın bir zehir tabakası oluşturur ve yüksek dayanıklılığı sayesinde yakın dövüşte rakiplerine karşı büyük avantaj kazanır. Zehri, onu dokunulmaz yapmaktadır. Rakip saldırmak için dokunduğunda zehre maruz kalır.

Magellan'ın Arthur'a karşı en büyük dezavantajı hız farkı olacaktır. Ancak yine de genellikle mızrağı ile yakın mesafeden dövüşen rakibine karşı vücudu zehirle kaplı olduğu için o kadar da büyük bir eksiklik olmayacağını düşünüyorum.

Savaş alanı Magellan'a büyük avantaj sağlıyor. Kapalı alan içinde
Magellan her yeri zehirli gaz ile doldurabilir. Belirli bölgeleri zehirle doldurarak rakibinin hareket alanını kısıtlayabilir.

Neptün mızrağı zaten kısıtlanmış ve üstüne bir de kapalı dövüş alanında yağmur yağdırma özelliğini de kaybediyor. Ve olur da dövüş üçüncü veya dördüncü kata taşınırsa on gündür denizi görmemiş Arthur şu hale dahi düşebilir.
 
zi5O9c.jpg


Ben Aquaman'im. Yedi Denizin Kralı. Bu benim doğuştan hakkım. Bu benim sorumluluğum ve onu kucaklayacağım.
- Arthur Curry


Bio

Arthur Curry, Atlantisli prenses Altanna'nın ve insan deniz feneri bekçisi Thomas Curry'in oğludur. Karada doğup büyüdükten ve Atlantis uzmanı
Dr. Shin tarafından yetkilerini kullanmayı öğrendikten sonra, Arthur'un babası yanlışlıkla Black Manta tarafından öldürüldü. Bu olay Arthur'u babasının cinayetinin intikamını
almak ve Atlantis mirasını kabul etmek için uzun bir yola yöneltti. Yol boyunca, The Others'i kurdu, Adalet Ligi'ne katıldı, Atlantis Kralı ünvanını birkaç kez kazandı ve kaybetti ve Dünyadaki en güçlü meta insanlardan biri olarak yerini kazandı.

Not:Hem kısıtlamalardan dolayı hem de sadece New52 dönemi geçerli olduğu için sınırlı sayıda feat bulabildim.


Feats


Güç


Bir tatil gemisini(100 000 ton olduğu söyleniyor) kaldırır(1) .

Nükleer Denizaltı'nı taşır( 50 000 ton olduğu söyleniyor )(1).

Bir Scavenger'in meka suit'ini parçalar(1).

Superman'i zor duruma sokan Mammoth'u yumruğuyla sersemletir(1).

Tek blast'i ile neredeyse tüm JL'yi kısa süreliğine bayıltan(bkz) Orm'u yener(1).


Dayanıklılık

*Aquaman'in zırhı, kendi dayanıklılığı dışında, ona ekstra koruma sağlar.

Mermiler onu sadece kızdırır(1).

Çok yakın mesafeden pompalı tüfek saldırısı hiçbir işe yaramaz, yine sinirlenir sadece(1).

Büyük bir ateşli patlamadan sadece sıyrıklarla çıkar(1).

Killer Croc'un dişleri Aquaman'in üstünde kırılır(1).

Chimera'nın asidini tanklar(1).

Black Manta'nın lazerini doğrudan tanklar fakat sadece sıyrık alır(1).


Hız

Mermiler Mera'ya çarpmadan önüne geçer(1).

Tek zıplamayla gökdelenleri aşar(1).

Bir Trench Monster'in atağını dodge'lar(1).


Yetenekleri ve Mızrağı

Superman'in kine yakın süper duyu gücünün olduğunu söyler(1).

Mızrağıyla Graves'in buzunu kırar(1). Superman'in heat vision'u bu buzu kıramamıştır(bkz).

Mızrağıyla yıldırım ve elektrik atakları gerçekleştirebilir(1).

Mızrağıyla büyülü atak savuşturabilir(1).

4 saat boyunca balina şarkısı duymazsa Berserk moduna gireceğini söylüyor :D(1).


Versus hakkında

Aquaman zaten mermilerden kaçabilen bir karakter. Magellan zehirli saldırılarını veya silahları ile yaptığı saldırıları nasıl tutturacak ki ?

Bu saldırıları tuttursa bile Aquaman Mızrağıyla dodge'layabilir. Yakın dövüşte zaten Magellan onun hızına yetişemez( sınırlamaya rağmen yine de 10 kat daha hızlı ).

Stamina(enerji) konusuna gelirsek Magellan zaten öyle aktif bir karakter değil. Günün 18 saatini boş geçiriyor( 10 saatini tuvalette, 8 saatini uyuyarak ).

Arthur biraz savaşıp onu yoracaktır. Yani Aquaman kesinlikle onu 5 saat oyalayabilecek kapasitede biri. Oyaladıktan sonra zaten etraf sularla kaplanacağı için Aquaman'in gücünde muhteşem
bir artış olacaktır ve Magellanın'da bu süre sonunda ishali tutacaktır :D Yani ibre tamamen Aquaman'in lehine dönecektir ve kazanacaktır.
 
2. Mesajlar için benden komut ya da onay beklemenize gerek yok arkadaşlar. Ancak çok gecikmeyin.
 
Aquaman zaten mermilerden kaçabilen bir karakter. Magellan zehirli saldırılarını veya silahları ile yaptığı saldırıları nasıl tutturacak ki ?
Buna gerek yok. Etraflarındaki hava bile zehire dönüşecek.
Bu saldırıları tuttursa bile Aquaman Mızrağıyla dodge'layabilir. Yakın dövüşte zaten Magellan onun hızına yetişemez( sınırlamaya rağmen yine de 10 kat daha hızlı ).
Magellan'ın Venom Demon formunda kendi etrafındaki zemini eritici zehirle doldurarak Aquaman'in hız avantajını tamamen elinden alabileceğini düşünüyorum. Aquaman yaklaşmak için zehir üzerinde ilerlemek zorunda kalacak. Video ile daha iyi şekilde anlaşılır;


Stamina(enerji) konusuna gelirsek Magellan zaten öyle aktif bir karakter değil. Günün 18 saatini boş geçiriyor( 10 saatini tuvalette, 8 saatini uyuyarak ).


Arthur biraz savaşıp onu yoracaktır. Yani Aquaman kesinlikle onu 5 saat oyalayabilecek kapasitede biri. Oyaladıktan sonra zaten etraf sularla kaplanacağı için Aquaman'in gücünde muhteşem


bir artış olacaktır ve Magellanın'da bu süre sonunda ishali tutacaktır :D Yani ibre tamamen Aquaman'in lehine dönecektir ve kazanacaktır.
Evet Magellan yemekte zehir yediği için vaktini tuvalette geçiren biri. :D

Fakat fiziksel olarak dayanıklı bir karakter sayılır kendisi. Luffy'ten yediği darbelere rağmen pek fazla etkilenmediğini görmüştük. (1, 2, 3)

Aquaman hiç dövüşmeden sadece kaçarsa, evet beş saat dayanabilir. Fakat Arthur'un Magellan hakkında bilgi sahibi olmadığını belirteyim. Şeytan meyvelerin tamamen yabancı ve sebeple zehire yakalanma şansı oldukça fazla.

Kaldı ki, bilgisi olsaydı bile hatırlatmak isterim ki dövüş yeri Magellan'ın tamamen hakim olduğu, Arthur'un ise hiç bilmediği bir yer. Impel Down içinde mahkumlara eziyet etmek için çölle kaplı ve sürekli ateş yakılan iki farklı kat bulundurmakta.

Ve on gündür denizi görmemiş Arthur bu katlardan birine giderse oldukça kötü bir duruma düşer. New 52'de yedinci sayı, beşinci bölümde çöle düştüğünde ne olduğunu görmüştük;
ebf529108a75164db5c9dd99881e9652.jpg
 
Ve olur da dövüş üçüncü veya dördüncü kata taşınırsa on gündür denizi görmemiş Arthur
Öncelikle 10 gün değil 10 saat'tir karada olduğunu yazmış @Nabu.


Magellan bedeninin etrafında kalın bir zehir tabakası oluşturur ve yüksek dayanıklılığı sayesinde yakın dövüşte rakiplerine karşı büyük avantaj kazanır. Zehri, onu dokunulmaz yapmaktadır. Rakip saldırmak için dokunduğunda zehre maruz kalır.
Magellan'ın Arthur'a karşı en büyük dezavantajı hız farkı olacaktır. Ancak yine de genellikle mızrağı ile yakın mesafeden dövüşen rakibine karşı vücudu zehirle kaplı olduğu için o kadar da büyük bir eksiklik olmayacağını düşünüyorum.
Arthur Magellan'dan çok daha dayanıklı rakipleri yenmiş ve dövüş tecrübesi daha fazla olan birisi. Üstelik çok daha hızlı. Magellan'ın dokunabileceğinden bile şüpheliyim. Öte yandan arthur'un her atağı büyük ihtimalle hedefi vuracaktır ve Magellan'ın üstündeki zırh Aquaman'in mızrağını durduracak kadar dayanıklı mı tartışmak gerek. Sonuçta Superman'in heat vision'u( heat vision Darkseid'e bile zarar verebilen bir yetenek) ile kıramadığı büyülü buzu kırabilen ve doğrudan saldırı dışında elektrikli ataklar ve büyülü saldırılar gerçekleştirebilen çok güçlü bir silah Neptün Mızrağı. Atlantis'in en güçlü silahları arasında.


Göz yaşartıcı ve aksırtıcı gazlar, eritici zehir ve ayrıca sıvı asit ile patlayıcılar (1, 2) oluşturabilir.
Aquaman Chimera'nın asidini ve Black Manta'nın lazerini doğrudan tanklayabilen birisi. Bunların( isabet etse bile ) fazla sorun oluşturacağını düşünmüyorum.


Meyvesinin birden fazla zehir türü içerdiği söylenmiştir ve ayrıca felç edici özelliği vardır.
Kapalı alan içinde
Magellan her yeri zehirli gaz ile doldurabilir
Aquaman bir trench monster'dan doğrudan darbe( ısırık ) alıyor ve baya yaralanmasına rağmen( Trench Monster'lar zehirli ve felç edici olarak geçiyordu - yanlışsam düzeltin ) savaşmaya devam ediyor(1)(2).


Sonuç olarak toplamak gerekirse evet mekan Magellan'ın, ve kullanabileceği zehirler, silahlar var. Fakat Aquaman bir kez rakibini kavradığı an kesinlikle daha üstün ve güçlü bir karakter. Tek yapması gereken hantal olan rakibini biraz oyalamak ve okyanusun gelmesiyle birlikte atağa geçip rakibin işini bitirmek.

İkinci olarak; hiç beklemeden saldırsa bile, Aquaman'in elinde onu okyanusların kralı yapan bir silah var. Bu silah DC'nin en güçlülerine bile sorun çıkarmış, Mistik, kırılamaz objeleri kırmış, Darkseid'in göğsünü delebilmiş(bkz) vs.. Magellan'ın zehirini aşamayacak mı ? Bence kesinlikle aşabilir.

Yani bence savunma, oyalama ve saldırı olarak iki yöntemle de kazanma şansı yüksek Aquaman'in.
 
Evet 10 saatmiş karıştırmışım uzun süre önce okuduğum için. Düzeltme için teşekkürler. :D
 
Öncelikle One Piece evrenini ve Magellan'ı çok bilmiyorum.Bir yanlışım olursa affola.


Aquman'i iyi tanıdığım için ondan başlayacam.Doğru yaptığın şeyler;

Öncelikle Aquman'in bu kısıtlamalar altında elinde hala oldukça güçlü bir silah olan Trident'i var.Bu silahın neler yapabileceğini gösterip, bu vs'de zehiri aşmak için kullanabileceğini söyleyip örneklerle bunu desteklemen çok doğru.Aradaki, hız,fiziksel güç ve tecrübe farkını da belirtmen dogru şeyler.Aquman'in kazanması için de 2 tane güzel(trident'le doğrudan saldırı ve hız farkıyla oyalama) taktik sunmuşsun

Yanlış yaptığını düşündüğüm şeyler ise;
Aquman'in zehire karşı ne kadar dayanıklı olduğunu, zehir ve toksik maddelere karşı olan featlerleriyle biraz daha desteklemeliydin bence.Sadece fodder bir Trench'in zehirini tanklaması açıkcası Magellan'ın zehirine kıyasla bana bir anlam ifade etmiyor.Feat bulamamış olsan bile , diğer saldırı türlerinr olan dayanıklılığını referans göstererek, zehire karşı da nispeten dayanıklı olabileceğine bizi ikna etmeye çalısabilirdin(dayanıklılık featlerino sunmuşsun ama bunları zehir'e karsı dayaniklılığa bağlamanı beklerdim)

@Earendill tarafına gelirsek;

Öncelikle ortam avantajını çok çok güzel kullanmışsın.Zehir kullanan bir karakterle,kapalı alanda dövüşmenin çok zor olduğunu gösterip bunu da featlerle desteklemişsin.Bence bu Vs'de 2 tarafta düşünüldüğünde yapılan en doğru şey.Ayrıca Magellan'ın,hız farkını yine ortamın avantajını kullanarak dengeleyebileceğini söylemen doğru bir detay.

Yanlış yaptığını düşündüğum şeyler ise;

Öncelikle rakibinin 2 ana taktiğine karşı da net bir cevabın yok.Mesela şu tarz bir şey deseydin(tabi doğru bir şey olmayabilir sadece örnek olsun diye yazıyorum) "savaş alanı çok büyük bir yer olmadıgı için Magellan burayı en geç 1 saatte tamamen zehir doldurabilir" ; Aquman'in oyalama taktigini tamamen boşa cıkarabilirdin.Ayrıca bildiğim kadarıyla One piece de fodder tipler bile 3-5 ton kaldırıp kullanabiliyor.Rakibinin aradaki fiziksel güç farkını uçurum olarak göstermesine izin vermemen gerekiyordu.

Earendill'in 10 saat yerine gün algılayıp ona göre bir argüman sunması benim için cok da önemli değil.İnsanlık hali sonuçta yanlış görmüş, oyumu verirken bu hatayı hiç yapmamış gibi varsayacağim.

Sonuça gelirsek 2 tarafta güzel iş cıkarmıs bence.2 tarafında net kazanma argumanları ve taktikleri var.Çok çok kararsız kalsam da rakibin argümanlarını çürütme konusunda biraz daha iyi bulduğum @Norrin Radd ın Aquman'ine oyum.
 
Öncelikle iki tarafın de eline sağlık. Yorumuma gelecek olursak Earendill, Shrimp'in de dediği gibi yer avantajını çok iyi kullanmış ve venom formunda rakibinin hareket etmesini kısıtlayacağını söylemiş ki bunlar doğru ve güzel hamlelerdi. Etrafını zehir sisiyle de kaplayabileceğini söylemiş bu da iyi. Fakat Rakibinin kendisine Magellan'ın kondisyonundan bahsederken 10 saat tuvalette, 8 saat uyuyarak geçiren birisi demesinden sonra, bunun normal bir gün olmadığını ortada dövüş olduğunu, Jinbe vs Ace (5 Gün) ve Kuzan vs Sakazuki (10 Gün) süren dövüşlerin olduğunu, Magellan'ın da bu sıkalanın ortasında birisi olarak 1 hafta dövüşebileceğini söyleyebilirdi.

Venom'u ikinci mesajına saklayarak, rakibinin buna önlem almasını engellemiş bu da güzel bir hareketti.

Norrin ise, beklediğim gibi oyalamaya dayalı bir oyun izlemiş ve hız avantajını öne çıkartmış. Magellan'ın hantal ve dayanıklılığı düşük olduğunu söyleyerek rakibini de oradan vurmuş. Norrin'in hatası ise rakibini tanımaması. Belki ilk etapta söylediği gibi Magellan'ın zehir duvarı Aquaman'e karşı iyi bir silah olmayabilir, fakat Venom formuyla birlikte bunu yapamaz Aquaman. Silahına zehir sızar mı bilmiyorum ama kendisi bu zehire temas ederse ne olduğunu anlamadan dövüş biter. Ancak Norrin gene rakibinin ona dokunamayacağını söylemiş ve eğer bu zehir cansız objelere etki etmiyorsa (ki animede kıyafetten yayılıyordu. Ancak mangada yok sanırım öyle bir sahne) .

Ben şimdilik kararsızım, diğer yorumları okuduktan sonra oy vermek istiyorum, süre bitene kadar başka yorum gelmezse, süre bitimine doğru oyumu veririm.
 
Aquaman'i kısmen tanıyorum ama Magellan hakkında hiçbir fikrim yok.

Aquaman Chimera'nın asidini ve Black Manta'nın lazerini doğrudan tanklayabilen birisi. Bunların( isabet etse bile ) fazla sorun oluşturacağını düşünmüyorum.
Buna gerek yok. Etraflarındaki hava bile zehire dönüşecek.
Yine de bunlar aksırtıcı ve göz yaşartıcı gazlara çözüm olarak görmüyorum. Atmosfer bile zehir olacaksa zaten Aquaman de olsa bu görüşünü etkileyecektir.

Öte yandan arthur'un her atağı büyük ihtimalle hedefi vuracaktır ve Magellan'ın üstündeki zırh Aquaman'in mızrağını durduracak kadar dayanıklı mı tartışmak gerek.
Magellan'ın Venom Demon formunda kendi etrafındaki zemini eritici zehirle doldurarak Aquaman'in hız avantajını tamamen elinden alabileceğini düşünüyorum. Aquaman yaklaşmak için zehir üzerinde ilerlemek zorunda kalacak.
Earendill buna bir karşılık bulmuş. Ayrıca videoda da gösterdiğine göre zehir neye dokunursa yayılıyor yani mızrağı en fazla bir kere fırlatabilir.

Aquaman hiç dövüşmeden sadece kaçarsa, evet beş saat dayanabilir. Fakat Arthur'un Magellan hakkında bilgi sahibi olmadığını belirteyim. Şeytan meyvelerin tamamen yabancı ve sebeple zehire yakalanma şansı oldukça fazla.
Buna da bir çözüm göremedim. Serinin ana karakteri tek yumruk attığında "Elinde seni öldürmeye yetecek kadar zehir var." diyorsa Aquaman'in saldırılarının isabetli olsa bile onun daha fazla zarar vereceğini gösteriyor.

Kaldı ki, bilgisi olsaydı bile hatırlatmak isterim ki dövüş yeri Magellan'ın tamamen hakim olduğu, Arthur'un ise hiç bilmediği bir yer. Impel Down içinde mahkumlara eziyet etmek için çölle kaplı ve sürekli ateş yakılan iki farklı kat bulundurmakta.
Ve aynı şekilde bu da Aquaman'in dayanıp dayanamayacağı bir şey mi bilmiyorum ama Earendil'in attığına göre sıradan çölde o hale geliyorsa 3. katta (kuşun piştiği) çok daha kötü duruma düşer ve eğer 4. kata gelirse Aquaman'in hiç şansı kalmaz. Aquaman'in sıcağa karşı gösterdiği dayanıklılık featlerini atmaman büyük bir eksi.

Hem hız avantajını lehine çevirdiği ve hareketini kısıtlayabileceğini ve alan hakimiyetini kullandığı için oyumu @Earendille veriyorum.
 
@Shrimp Impel Down büyük yer. Denizin yüzeyinden dibine kadar iniyor ve deniz canavarlarının yuvası Calm Belt'in içinde olduğunu düşünürsek devasa olmalı.

Fiziksel kuvvet konusunda haklısın.
 
Zehir şeytanının dokunduğu zaman canlı-cansız ayırt etmeden yayılıp yayılmadığını bilmiyoruz o biraz zorluyor beni. Karar vermek gerçekten zor, oyum @Earendillden yana. Ama gerçekten her iki şekilde de içime sinmeyecekti oyum. Birisini seçmek zorundaydım ve Earendillin biraz daha etkili olduğunu gördüğüm için oyumu ona verdim.
 
2-1 hem oy hem de puan sayısı ile çook ufak bir farkla @Earendill 4. raundun 1. maçını alıyor.

--------------------------------------------

Benim yorumuma gelince iki tarafında hataları vardı. @Earendill Magellan'ın fiziki özelliklerini çok iyi resmedemedi ve 10 saati , 10 gün sanarak yanlış bir argüman yürüttü. Öte yandan @Norrin Radd çok fazla su altı, su kenarı ya da ıslak aquaman feati kullanmış. Karada yaptıklarından bir kolaj yapsa eminim insanlar 5 saat dayanabileceğine inanırlardı ki ben inanıyorum.

Yine de çekişmeli ve güzel bir maç oldu.

Sonraki maçı hazırlayayım.
 
HIBARI KYOYA @Flying Raijin VS @Garou GALAND

Karakterlerin Dövüşüne Dair Şartlar:


Başlama Mesafesi: 40 metre
Bilgi: Yok
Hazırlık: Yok
Motivasyon: Herkes kendi karakterindedir ancak öldürme güdüsü vardır.
Savaş Alanı: (bölge boşaltılmıştır)
0025228b9f0ca4214637ab7bd8598ac4.jpg


- Hibari için Aluade'ın Kelepçeleri, Galand için Ruh çıkarma yasaktır. Hellblaze kullanımı ise kısıtlıdır.
- Ancak bir ayarlama var o da şu, Galand'un gerçeği açığa çıkaran gücünün karşısında Hibari'nin mor irade alevi ve bulut gardiyanı özelliklerinin gerektiğinde baskın gelebileceğini ekleyelim.




_____________________________________________________________________________________

Kurada altta seçen katılımcıya ilk mesaj hakkını değil, ilk kimin mesaj atacağını seçme hakkı veriyorum ve bundan sonra da böyle olacak çünkü bazı katılımcılar ilk mesajı atmak dezavantajlı diyorlardı.

İlk mesajı kimin atacağını @Flying Raijin belirleyecektir. En Erken Cumartesi sabah 10.00, en geç Pazarı öğlen 13:00 e kadar giriş mesajını bekliyorum. Bu sürede 2. mesajı atacak kişi kim olacaksa o da kendi mesajını hazırlasın.

Diğer yarışmacılarda eşleşmelerini, karakterlerini ve rakiplerini biliyorlar. Ufaktan hazırlanmaya başlasınlar.
 
hibari_kyoya_by_quirkilicious_d20ywc7-fullview.jpg


Hibari Kyoya

Karakter Katekyo Hitman Reborn evrenine mensuptur. Katekyo Hitman Reborn serisinde ana karakterin, sıradaki mafya lideri olacak olmasından dolayı, İtalya'dan Japonya'ya onu eğitmesi için Reborn'un gelmesiyle başlar. Tsuna yani ana karakter korkak ve güçsüzdür, ancak Reborn'un gelip çeşitli yöntemlerle onu gerek son arzu kurşunu, gerekse de eğitim şekliyle hazırlamaya çalışmaktadır. Mafya liderinin gardiyanları olmak zorundadır. Mafya lideri Gök Yüzü Gardiyanıyken, Hibari 6 gardiyan içindeki açık ara farkla en güçlüsüdür, hatta ana karaktere denk belki daha güçlüdür, bu seri sonunda biraz değişmiştir. Hibari Bulut Gardiyanı'dır.

Hibari sert ve güçlü bir karakterdir. Okulun disiplin komitesi başkanı olduğundan, disipline çok önem verir ve oldukça soğuk bir yapısı vardır. Okulu ise adeta demir yumrukla yönetmektedir. Zaten Bulut Gardiyanı da aileyi uzaktan korumaktadır. Güçlü insanlara büyük ilgisi vardır ve onlarla dövüşmek ister. Bu yüzden Reborn'a büyük ilgisi vardı. Serinin sonuna kadar da en güçlü karakterlerden birisi olmuştur.

Güçleri

Fiziksel

Kendisi gibi gardiyan olan Yamamotoyu rahatlıkla devirebilmektedir. Bu sefer iki gardiyanla birlikte dövüşüyor ve herhangi bir şekilde, zorlanmıyor gülerek dövüşüyor.Çok güçlü olmasa da rakibi serinin fodder'ı değildir belli seviyede güçlüdür tek bir vuruşuyla pencereden uçuruyor. Mukuro'yu da havaya uçuruyor ki Mukuro çok güçlü birisi, ana karakterin rakibiydi daha sonra o da gardiyan oldu. Dayanıklılık açısından da Mukuro Hibari'nin vücudunu ele geçiriyor, ama kullanamıyor, Hibari'nin bu vücutla Hiper son arzu alevleri kullanan Tsuna'yı yere yapıştırarak, zemini kırıyor. Rakibi buz klonları kullanıyor, Hibari ise Tonfa'larına yerleştirdiği zincirlerle bunlardan kolaylıkla kurtulabiliyor, bu tekniği Bulut gardiyanı olmasının bir getirisi diyebiliriz. Uzaktan saldırılara Tonfa zincirleriyle aşina olduğu gibi, iğne toplarıyla da bunu yapabilir hem de alelade bir biçimde değil, saldırısı güçlü.

1, 2 saldırılar aniden geliyor ve Hibari bu saldırıları zorluk yaşamayı bırak, mimik yapmadan engelliyor yakın dövüşte Hibariye üstün gelmek epey zor. Bombalı saldırıya maruz kaldıktan sonra zarar görmeden kurtulur. Bir fili öldürecek seviyede zehre maruz kalsa da hiç bir şey olmamış gibi ayakta duruyor Phantom Knight tarafından atılan bir füzeyi tonfasıyla engelliyor. Serinin sonlarında çıkan ve tıpkı Tsuna gibi son arzu alevleri kullanan Enma'nın, alışılmadık gücüyle yaptığı yer çekimi manipülasyonuna karşı duruyor, hatta bu sırada yerde küçük bir krater oluşuyor. Rakibi saldırısıyla otelin çatı katını uçuruyor, Hibari bu saldırıya doğrudan maruz kalsa da, hiç bir şey olmuyor.

Yüzük

Bulut Gardiyanı yüzüğü 1. Vongola tarafından yapılan ve güç sınırlandırıcısını yapay olarak kaldırılan orjinal sürümüne yükseldi. Daha sonra o da Versiyon X'e yükseltildi. Bu yüzükler sayesinde gücü normalden daha fazla artabiliyor. Özellikle Versiyon X ile normal form arasında dağlar kadar fark var.

Vongola Kutu Özellikleri

Kutular, yüzüklerinin sayesinde, kullanılabilir. Ellerindeki tek yüzük, Vongola yüzükleri değildir ancak bu en güçlüsüdür. Bulut Gardiyanı özelliği yayılma, çoğalmadır. Yayılma özelliğine örnek olarak bunu gösterebilirim. Ayrıca bu özelliği hapis etmek için de kullanabilir, burada ölüm arzusu kurşunuyla vurulmuş ve eldiven kullanan Tsuna'yı hapsetmiş ve Tsuna buradan ancak kendi hayvanının çok saf alev kullanma özelliğiyle kurtulabilmiştir. Ve Tsuna'nın kullandığı eldiven de hayvan da diğerlerinin kullandığı nesnelerden çok güçlüydü. Bu arada Hibari'nin kutu hayvanı kirpidir. Ve elinde iki tane var. Beton odayı yok edip, çelik direkleri deviriyor, hem de içerinden odayı parçalayarak yapıyor. Gene kutu özelliğini kullanıyor, burada bulut alevleri özelliğini kullanarak, tekniği tersten yapıyor ve içeriden yada dışarıdan kırılması neredeyse imkansız bu kürenin, ayrıca içerideki oksijenin büyük kısmını tüketiyor yani oksijensiz bir ortam diyebiliriz. Üstelik seride bu tekniğin içinde kutu silahları devre dışı kalıyor ek olarak seride Hibari bu dövüşü kaybederken "Gerisini sana bırakıyorum." diyor ve orjinal beden Hibari uyanıyor yani bunu yaparken orjinal Hibari uyuyordu, gerçek bedeniyle daha etkileyicisini yapabilir.

Burada kutu hayvanına çok miktarda Bulut Alevi yüklüyor ve kirpi çoğalarak inanılmaz miktarda büyüyor, olanlar zaten gözüküyor attığım kaynakta. Çoğalma özelliği sayesinde bu topuzlarla savunma da yapabilir, rakibinin bu savunmayı geçmesi kolay olmaz. Yüksek bir uçurumun tepesine ulaşacak derecede çoğaltıp köprü yapabilir. Tekniği tamamen büyütebildiği gibi sadece iğne kısımlarını da uzatabilir. Sadece bulutun özelliklerini de kullanabiliyor. Zincirle, çok güçlü rakibine karşı ki bu rakip evrende çok korkulan bir topluluğun en güçlü üyelerinden. Zinciriyle saldırısını engelleyebiliyor, onu tutup sarabiliyor ve çoklu iğne topuzlarıyla etrafını sarabiliyor.

Silahı

Tonfasından kanca çıkartabilir böylelikle rakibinin kullandığı silahı kendi avantajına çevirebilir. Sıradan bir tonfadan farklı olarak gene kontrol edebilir sivri uçlar kullanabilir. Tonfasının içindeki delikler sayesinde bu sayede tonasını rüzgar oluşturabilecek kadar hızlı çevirebilir. 1.

Hız

Bu biraz daha tepki çeviklik gibi, son arzu alevli Tsuna'ye nereden geldiğini anlamayacak kadar hızlı vuruş yapıyor hemde saldırısından hızlıca kaçıp, öyle vuruyor. Okulun disiplin komitesi başkanı olduğu için sigara içilmesine izin vermeyecektir tabii ki, Gokudera ne olduğunu anlamadan ağzındaki sigarayı alıveriyor. Keskin nişancı tarafından hedef alınıyor ve tepki bile vermeden kurşundan kurtuluyor. Daha çok refleks olarak 6 bıçağı birden gene herhangi bir mimik bile yapmadan tutuveriyor, çünkü etrafı tellerle çevrili ki bu yaptığını daha da etkileyici kılıyor. Ağır yaralı haldeyken rakibiyle hızlı bir mücadeleye girip, başa çıkabiliyor. Xansus ile dövüşü 1 ve 2 Xansus silah kullanan birisi ve dövüş uzaktan yapılmıyor. Hibari bu saldırıların hepsinden kurtuluyor.

Diğer

Manga sahnesini bulamadım ama tonfasını bulut alevleriyle kaplayabiliyor. Eğer rakibini göremezse az bir miktar alevi yüzüğünü radar görevi görmesi için kullanabilir, böylelikle bölgeye giren her şeyi tespit edebilir. Yüzüğünü henüz ilk kez kullanmasına rağmen inanılmaz derecede alev yayar. Burada 10 Milyon Volt alev üretebiliyor, bu da Tsuna'nın 200.000 volt ile yaptığı X burner farkı düşünün. Yüzükler doğa enerjisi diyeyim, ona göre belirleniyor. Her bir şeyin kendine has özelliği var yağmurun dinginlik, bulutun vakurluk gibi. Ek olarak Hibari'nin özelliği Bulutun sis kullanabilme özelliği vardır.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst