Vs 1. KB Er Meydanı Münazaraları - 3. Raunt

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Nabu

Ulu Baykuş
Yönetici
Ulu Baykuş
FİKSTÜR
A7aOrOUppby9AAAAAElFTkSuQmCC.png


Üyeler - Karakterler Eşleşmeleri

@Savior
[img='https://media.discordapp.net/attachments/691026082085863555/695618559912574986/pngguru.com.png',none,338][/img]
[b]Todoroki Shôto // My Hero Academy Evreni[/b]


[url='http://sosyal.kahramanbaykus.com/index.php?user/99-garou/']@Garou[/url]
[img='https://media.discordapp.net/attachments/691026082085863555/695619126743269457/latest.png?width=492&height=703',none,356][/img]
[b]Giyû Tomioka // Kimetsu no Yaiba Evreni[/b]


[url='http://sosyal.kahramanbaykus.com/index.php?user/74-shrimp/']@Shrimp[/url]
[img='https://media.discordapp.net/attachments/691026082085863555/695619888978460803/pngguru.com_1.png?width=406&height=703',none,289][/img]
[b]Poison Ivy // DC Comics Evreni[/b]


[url='http://sosyal.kahramanbaykus.com/index.php?user/18-flying-raijin/']@Flying Raijin[/url]
[img='https://media.discordapp.net/attachments/691026082085863555/695620814581530674/pngguru.com_2.png',none,440][/img]
[b]Killua Zoldyck // Hunter X Hunter Evreni[/b]


[url='http://sosyal.kahramanbaykus.com/index.php?user/112-norrin-radd/']@Norrin Radd[/url]
[img='https://media.discordapp.net/attachments/691026082085863555/695621303494770740/pngguru.com_3.png?width=631&height=703',none,398][/img]
[b]616 Spider-Man // Marvel Comics Evreni[/b]


[url='http://sosyal.kahramanbaykus.com/index.php?user/10-earendill/']@Earendill[/url]
[img='https://cdn.discordapp.com/attachments/691026082085863555/695623712145276928/latest.png',none,345][/img]
Azula // Avatar Evreni
 
3. Raundun 1. Maçı:

AZULA @Earendill VS @Garou GIYÛ TOMIOKA

Karakterlerin Dövüşüne Dair Şartlar:


Başlama Mesafesi: 35 metre
Bilgi: Azula rakibinin iyi bir kılıç ustası olduğunu az çok biliyor. Giyû da Azula'nın yakın dövüş becerilerinden haberdar. Ama tam olarak bilgi sahibi değiller. Yeteneklerini ise hiç bilmiyorlar
Hazırlık: Yok
Motivasyon: Herkes kendi karakterindedir ancak öldürme güdüsü vardır.
Savaş Alanı:
nature-landscape-trees-forest-wallpaper-preview.jpg


- Sınırlama yoktur.
- Azula için çizgi film ve çizig roman gösterimleri geçerli.
- Giyuu için ise sadece manga gösterimleri.


_____________________________________________________________________________________

İlk mesaj hakkı kurada daha geride seçmiş olan @Earendill e aittir. En Erken Pazar asabah 10.00, en geç Salı öğlen 14:00 e kadar giriş mesajını bekliyorum. Bu sürede @Garou sen de kendi mesajını hazırla, Earendill mesajını gönderir göndermez senin de gecikmeden arkasından yollanman gerekmektedir.

Diğer yarışmacılarda eşleşmelerini, karakterlerini ve rakiplerini biliyorlar. Ufaktan hazırlanmaya başlasınlar.
 
-Karakter Tanıtımı
Azula, ateş lordu Ozai'nin kızı ve Zuko'nun kardeşidir. Seri boyunca Avatar Aang'ı ve düşmüş kardeşi Zuko'yu kovalayan önemli bir rakipti. Soyu dolayısıyla yetenekli bir ateş (ve ayrıca yıldırım) bükücüdür.

Acımasız ve güce takıntılı olsa da aynı zamanda yetenekli bir stratejisttir. Toprak krallığı başkenti Ba Sing Se'ye yapılan darbeyi düzenleyen ve birleşik kuvvetlerin DOB işgalini durduran kişiydi.

-Yetenek ve Güçleri;
Azula hem yakın hem de orta-uzak mesafelere erişimi olan ateş bükücüdür.

Yakın mesafede gelen saldırıları ateşiyle durdurabilir.

Kılıç kullanıcılarına karşı az da olsa deneyimi vardır.

Hızlıca hareket ederken saldırabilir.

Oldukça büyük patlamalar oluşturabilir.

Hızlıca hareket ederken saldırabilir.

Yakın veya uzak menzilli saldıriları kolayca durdurabilir. (1),(2)

Rakibi bir kaç video harici tanımıyorum. Ancak gördüğüm kadarıyla seri içerisinde genel olarak kılıç oldukça yaygın ve yakın dövüş üzerine eğitimliler.

Azula bu konuda şöyle bir avantaja sahip. Kendisi kısa bir süreliğine de olsa uçabiliyor.
 
latest


Karakterin Özgeçmişi
Giyuu Tomioka, eski Su Hashirası Urokodaki'nin öğrencisi ve yeni Su Hashirası'dır. Serideki en güçlü karakterlerden biridir.

Güçleri ve Yetenekleri
Güç

Zayıf formunda ağaç kaldıran Baba Örümcek'ten çok daha güçlü.

Himejima'nın eğitiminden geçmiş olmalı bu yüzden bu büyüklükte kayayı bütün semtin etrafında dolaştırması gerekiyor.

Alt Ay'dan bir iblisin kan tekniğini (tekniklere kan eklendiğinde çok daha güçlü olur.) kendi icat ettiği,Suyun Nefesi 11. Form ile durdurur ve aynı iblise tek atar.

Hasar görmüş tahta kılıcına rağmen Suyun Nefesi 7. Form ile Rüzgar Hashirası'nın tahta kılıcını kırar.

Üst Ay'ın 3 numarası Akaza ile aşık atıyor ve saldırılarını 11. Form ile karşılıyor. (1, 2, 3) (Aynı zamanda hız feati)

Hız

O zamanlar ortalamanın üstü şeytanlarla savaşabilen Inosuke'ye blitz attı.

İnosuke'ye blitz atan Baba Örümcek'i Suyun Nefesi 4. Form ile tek seferde yenmiştir.

İblis Avcıları Birlik'inden Natagumo Dağı'na çok hızlı gelmiştir.

Alt Ay'dan bir iblise blitz atar. (1)

Tanjiro, Giyuu'nun analiz yeteneğinden bahsediyor. (1, 2, 3)

Dayanıklılık

7 gün boyunca neredeyse hiç su, yemek (yemek hiç olmayabilir.) ve uyku olmadan antrenman yapan Tanjirou'dan daha üstün.

Akaza'nın tekme kombosundan sağ çıkıyor. (1)


İblis Markı
400


Bu kişinin ömrünü güce çeviren bir yetenek. Giyuu'nun yukarıda yaptığı her şeyi birkaç katına çıkarıyor.

Akaza ile az önce yediği tekme kombosuna rağmen aşık atabiliyor. (1, 2) (Akaza'nın Giyuu ile aşık atabilmesinin sebebi "Savaş Ruhu Pusulası" olduğu için. Ne kadar fazlaysa o da kadar hızı ayak uyduruyor.)

Sonuç
Giyuu'nun hız olarak Azula'yı çok geride bıraktığını düşünüyorum ve kılıçla çok az tecrübesi olan hatta Giyuu gibi bir kılıç ustası ile hiç tecrübesi olmayan Azula'nın Giyuu ile aşık atabileceğini sanmıyorum. İblis Markı olmadan bile Azula'yla dövüşecek hatta hız olarak geride bırakabilecek durumda iken İblis Markı ile Azula'ya üstünlük kurarak onu yeneceğini düşünüyorum.

Azula'nın ateş ve yıldırım elementi ile yaptığı saldırıları 11. Form ile bloklayabilir ve (göstermemiş olsa bile Su Hashirası olduğu için kullandığını düşünüyorum.) 10. Form ile her savurduğunda saldırıyı daha da güçlendirerek Azula'yı yenebilir.
 
Karşılık mesajlarını istediğiniz zaman atabilirsiniz. Erteleme sınırınız; 9 Nisan gece 00.01.
 
@Garou açıkçası mesajın epey güzel olmuş. Ben çok kötü bir giriş attım :D

-

Giyuu'nun hız olarak Azula'yı çok geride bıraktığını düşünüyorum ve kılıçla çok az tecrübesi olan hatta Giyuu gibi bir kılıç ustası ile hiç tecrübesi olmayan Azula'nın Giyuu ile aşık atabileceğini sanmıyorum. İblis Markı olmadan bile Azula'yla dövüşecek hatta hız olarak geride bırakabilecek durumda iken İblis Markı ile Azula'ya üstünlük kurarak onu yeneceğini düşünüyorum.
Azula mı yoksa Giyuu mu hızlıdır bilemeyeceğim ancak Azula saldırılardan kaçmak ve karşılık vermek konusunda epey iyi.
7311878-aang_azula_drill_part4.gif

7311879-aang_azula_drill_part3.gif

Onu geçtim, Giyuu dövüşmek için kılıcının menziline girmek zorunda ancak Azula'nın böyle bir zorunluluğu yok. Ki yakın mesafede bile Giyuu alevler konusunda sıkıntı yaşayacaktır.
tumblr_inline_mfyum08pzc1rq4xsa.gif

Azula'nın ateş ve yıldırım elementi ile yaptığı saldırıları 11. Form ile bloklayabilir.​
Bu form anladığım kadarıyla saldırıları devre dışı bırakıyor (ancak yeterli büyüklükte bir saldırı yapmadığın sürece) fakat bu konuda şöyle bir sıkıntı var.

Avatar serisinde bükücüler Chi adı verilen vücut enerjilerini kullanıyor.
284


Ve enerjiler eşitlenmediği sürece şeytan avcısı yeteneklerinin bükücü enerjisini manipüle edebilmesi için bir sebep göremiyorum.
 
Yakın mesafede gelen saldırıları ateşiyle durdurabilir.
Yakın veya uzak menzilli saldıriları kolayca durdurabilir. (1),(2)
İlkinde saldırılar su elementi ve kendisi de ateş elementi kullanıyor yani buharlaşması normal.
İkincide de elementsel saldırıların yönünü değiştirmiş. Giyuu kılıç kullanıyor ve uzun menzilli atağı yok yani aynı taktiği Giyuu'da işlemez. Ayrıca Giyuu'nun saldırılarını da buharlaştıramaz.

Rakibi bir kaç video harici tanımıyorum. Ancak gördüğüm kadarıyla seri içerisinde genel olarak kılıç oldukça yaygın ve yakın dövüş üzerine eğitimliler.

Azula bu konuda şöyle bir avantaja sahip. Kendisi kısa bir süreliğine de olsa uçabiliyor.
Yani bir taktik görmedim. Uçabiliyor ama bununla ne yapacak?


Giyuu'nun zamansal olarak dayanıklılığı çok daha fazla. Azula'nın günlerce neredeyse hiç yemek, su ve uyku olmadan savaştığını görmedim. Giyuu bunu dayanıklılık dövüşüne çevirirse belli bir süre sonra Giyuu ezer.
Hız konusunda da Avatar Evreni'nde hızın üzerinde çok durulmamış ve karakterler arasında hız farkı tabii ki var ama Kimetsu no Yaiba'daki kadar bir şey görmedim. Bu İblis Markı olmadan yaptıkları için de geçerli Giyuu hız olarak Azula'yı geride bırakıyor.

Azula'nın tek avantajı daha çok uzak menzilli saldırısının olması ama Giyuu bunu hız ve kondisyon ile fazla fazla kapatıyor diye düşünüyorum. Uzak mesafeli saldırması gerekirse 7. Form'un biraz daha geniş bir menzili var gibi görünüyor ve oldukça hızlı. O da işe yaramazsa savaş alanından yararlanarak binanın kiremitlerini, ağaçların dallarını, hatta ağaçları bile fırlatmak için kullanabilir.
11. Form ile ilgili olarak da saldırılar her yerden gelmediği veya karşısındaki aşırı hızlı bir şekilde hareket ederek her taraftan saldırmadığı sürece (ki yukarıda söylediklerimden hareketle Azula'nın bunu yapması mümkün değil.) 11. Form ile her türlü saldırıyı bloklayabilir.

Kısaca işi uzatarak kondisyon savaşına da çevirebilir, hız avantajından da yararlanabilir, alandan da yararlanabilir veya direkt olarak İblis Markı ile işi uzatmadan bitirebilir.
 
Tanıtım mesajlarında @Garou Biraz daha iyi tanıtım yapmış.Fakat karşıt Mesajlarda da @Earendill rakibine karşı daha iyi çözüm üretmiş. Birde Garou’nun attığı featler genelde
Diğer karakterlere karşı gösterdiği featler.Bu yüzden @Earendill diyorum
 
2 evreni de, karakterleri de tanımıyorum.O yüzden tamamen önyargısız bir yorum geliyor.Aşama aşama yorumlayıp oyumu titizlikle verecem.Önce 2 tarafın da doğrularıyla başlayacam.

Anladığım kadarıyla orta -uzak menzilli ateş,yıldırım büyucüsüyle; samuray tipli yakın dövüş özellikli biri savaşacak.

Earindill Azula'nın uzaktan saldırılarına değinip avantajıni kullanmış fakat Garou 11. Form ve Giyuu'nun fiziksel özellikleriyle bu uzaktan saldırılarından sıyrılabilecegini söylemiş.Ayrıca kafamda oluşan "o zaman Azula hiç yakın menzile girmeden uzaktan savaşsın " fikrini de, dayanıklılık olarak Giyuu'nun daha üstün oldugunu belirten feat'i ile giderdi.Ayrıca savaş alanınının avantajını ufak da olsa kullanması hoşuma gitti.

Earindill ise Azula'nın yakın dövüşte de etkili olabilecegini gösteren featler kullanıp, ateşlerini yakın mesafeden de iyi kullanacağı gösterip aslında Azula'nın yakın dövüşte çok da çaresiz olmadıginı belirtti bize.Ayrıca 2. mesajının son paragrafında da güzel bir olaya değinmiş.

2 tarafında eksik gördüğüm kısımlarına gelecek olursak.

Earandill ,Azula'nın nasıl kazanacağına dair pek bir şey göstermemiş bize.Uzaktan ateş,yıldırım atar; yakında sorun çıkarır seviyesinde kalmış gibi argümanları.Mesela 11. Form 360 derece koruma saglıyor mu veya ne kadar koruma saglıyor bilmiyorum ama belki bu savunmayı aşabileceğini ikna edebilecek bir argüman kullanıp, savaşı hiç yakın menzile de sokmayacaģını ikna edebilseydi beni, oyumu verebilirdim.

Garou ise kullandıgi featler'i daha sonuca bağlayarak aktarmalıydı bize.Mesela agacı kaldırdı ,kayayı taşıdıdan ziyade "Giyuu'nun agacı kaldırıp büyük kayayı taşıyabilmesi fiziksel olarak insan seviyesinde olan Azula'nın çok üzerinde olduğunu gösteriyor bize"(Azula insan seviyesinde mi bilmiyorum sadece örnek yorum) tarzi yansıtsaydı Feat'leri daha iyi olurmuş.Garou da nasil kazanacağıma dair pek net bir şey göstermemiş ama Earendill'den biraz daha iyi bu konuda.

2 tarafın da mesajlarını okuduktan sonra bu karşılaşmada artık Giyuu'ya bir tık daha yakınım.O yüzden oyum @Garou ya.
 
Oylamayı sonlandırıyorum. Son duruma göre;

2-1 oy veren 5-1 de oy puanı farkıyla maçı @Garou kazanıyor.

Edit:

Açıkçası yorum yapmam gerekirse Turnuvanın en zayıf karşılaşmalarından biriydi. Ne @Earendill ne de @Garou bence ideal bir iş çıkartmadı. hele earendill zaten çok çok kötüydü.

Ayrıca olayın "karakter tanıtımı vs karakter tanıtımı" olmaması konusunda kaç kere uyarmıştım.

Ben oy verecek olsam @Garou ya verirdim ama bunun sebebi Garou iyi olduğu için değil @Earendill çok kötü olduğu için olurdu :D
 
3. Raundun 2. Maçı:

TODOROKI SHÔTO @Savior VS @Norrin Radd SPIDER-MAN

Karakterlerin Dövüşüne Dair Şartlar:


Başlama Mesafesi: 45 metre
Bilgi: Todoroki, Spidy'nin büyük bir hayranıdır ve örümcek güçlerini biliyordur. Öte yandan Spidy, Todoroki'nin buz güçleri olduğunu duymuş ancak alev gücünden habersizdir.
Hazırlık: Yok
Motivasyon: Herkes kendi karakterindedir ancak öldürme güdüsü vardır.
Savaş Alanı:
[img='https://s3-us-west-2.amazonaws.com/files.geekgirlauthority.com/wp-content/uploads/2017/07/mhas2e16-2.jpg',none,692][/img]
(Bölge boşaltılmıştır ve binalarda kimse yoktur)


- 2017 öncesi 616 Peter Parker'a ait tüm gösterimler geçerli.
- Todoroki için ise manga ve anime featleri geçerli, film ve oyun gösterimleri geçersizdir.
- Spider-Man'in kostümü ve de ağ fırlatıcıları hariç yanında özel bir teçhizat ya da cihazı yoktur.


_____________________________________________________________________________________

İlk mesaj hakkı kurada daha geride seçmiş olan [url='http://sosyal.kahramanbaykus.com/index.php?user/112-norrin-radd/']@Norrin Radd[/url] e aittir. En Erken Cumartesi sabah 10.00, en geç Pazar öğlen 14:00 e kadar giriş mesajını bekliyorum. Bu sürede @Savior sen de kendi mesajını hazırla, Norrin mesajını gönderir göndermez senin de gecikmeden arkasından yollanman gerekmektedir.

Kalan yarışmacılarda eşleşmelerini, karakterlerini ve rakiplerini biliyorlar. Ufaktan hazırlanmaya başlasınlar.
 
@Norrin Radd ve @Savior verilen süre geçti. -1'er cezanız var. Mazaret telafisi olarak akşam 18.30 a kadar vaktiniz var. Aksi halde bu raunt da -5'er puan alacaksınız.
 
Benim bu aralar bir takım işlerim vardı da, yazamadım. Bu round'u pas geçsem olur mu -5 alarak ?
 
Ben yukarıdaki mesajı attığımda @Norrin Radd in profilinde 11 saat önce aktif olduğu @Savior ın ise 5 saat önce aktif olduğu yazıyordu profillerinde. Yani türlü türlü nedenlerle turnuvaya katılamamış olabilirler bu hiç sorun değil. Ancak bu konuda bunca zaman bir geri dönüş alamamak hemde son 20 saat içinde ikisinin de foruma giriş yaptıklarını biliyorken can sıkıcı.

Elbette umarım sağlık durumları iyidir ,ve başlarına bir iş gelmemiştir. Elbette her şeyden önce hepimizin sağlığı ve mutluluğu geliyor. Turnuva hayat memat söz konusu olduğunda bir halt değil :D

Yine de kural kuraldır ve iki isim de -5 puan ile cezalandırıldılar .

Edit: Ben tam bu mesajı atarken, Norrin yanıt vermiş :D



____________________________________________________________________________________________________________________________


3. Raundun 3. Maçı:

POISON IVY @Shrimp VS @Flying Raijin KILLUA ZOLDYCK

Karakterlerin Dövüşüne Dair Şartlar:


Başlama Mesafesi: 45 metre
Bilgi: Yok
Hazırlık: Yok
Motivasyon: Herkes kendi karakterindedir ancak öldürme güdüsü vardır.
Savaş Alanı:
[img='https://comicvine1.cbsistatic.com/uploads/original/11132/111324876/6162184-castle.jpg',none,800][/img]
(Bölge boşaltılmıştır ve binalarda kimse yoktur)


- Rebirth öncesi ana DC evreni gösterimleri Ivy için geçerlidir.
- Killua için ise anime ve manga gösterimlerinin tamamı serbest film ve oyun olmaz.
- Poison Ivy'nin hipnoz yeteneği yok sayılacak. Ne rakibini ne de çevresindekileri hipnotize edip kendi kölesi yapamayacaktır.


_____________________________________________________________________________________

İlk mesaj hakkı kurada daha geride seçmiş olan [url='http://sosyal.kahramanbaykus.com/index.php?user/18-flying-raijin/']@Flying Raijin[/url] e aittir. En Erken Salı sabah 10.00, en geç Çarşamba öğlen 14:00 e kadar giriş mesajını bekliyorum. Bu sürede @Shrimp sen de kendi mesajını hazırla, Norrin mesajını gönderir göndermez senin de gecikmeden arkasından yollaman gerekmektedir.
 
killua-zoldyck_1735932.gif


Kilua Zoldyck

Karakter Hakkında Bilgi

Killua Hunter X Hunter evreninde çok ünlü, suikastçi ailesi Zoldyck ailesinin mensubudur, soğukkanlı bir katildir.


Güçleri

Killua fazlasıyla zeki, hızlı vede güçlü bir karakterdir. Yıldırım dönüşümü kullanır bu yıldırım dönüşümü sayesinde müthiş bir reflekslere sahiptir. Burada bir dart tahtası olarak kullanılırken ve fazlasıyla hasar almışken kafasına gelen bu şeyi eliyle tutabilmiştir. Bu çok hızlı reflekslere sahip olduğunu ve hızlı düşünebilme kabiliyeti olduğunu gösterir. 1 2 anlattığı üzre bu dartın geleceğini biliyordu zaten, fakat bu sırada dart tahtası olarak kullanılıyordu ve hayli yaralıydı bu zor durumlarda düşünebildiğini gösterir. Ne kadar geleceğini bilse bile bu kılıç balığının ona hızla geldiği gerçeğini değiştirmez. Hemen sonrasında da bu yaralı haldeyken fark edilemeyecek bir hızla harekete edip, iki rakibinin de kafasını kopartabilmiştir. Ayrıca yıldırımın dışında ellerini pençeye dönüştürebilir ve bıçaktan çok daha keskin olabilmektedir.

Ritim Eko tekniği sayesinde düzenli olarak yürüyerek bir çok ilizyonunu yaratabilir. Suikastçi hızıyla birleştirildiğinde rakibe ölümcül hasarlar verebilir ve saldırılarını engelleyebilir ve bunu tamamen sessiz bir şekilde de yapabilir. 1 boğazından tutulup yakalanmış haldeyken, rakibinin bileğini kırıyor ve elleri bağlıydı. Bu testte gece boyunca ipin bileğinden kaymasına veya ipin hakimiyetini kaybetmeden durabilmiştir. Yanındaki Gon'un kafası yarıklar içindeyken Killua'da herhangi bir yara yoktur ve bu sırada Killua uyuyordu.

Rakibi ona saldırırken yoyosunu gizleyip, rakibinin arkasından saldırmıştır. Yani yoyosunu hızlı ve efektif kullanabilir bu konuda ustadır. Gene insan üstü bir refleksle, renini kullanarak kendisine gelen kurşunun etkisini azaltmış ve gizlenmiş haldeki rakibinin yerini tespit etmiştir.

Dayanıklılık konusunda durmadan 80 km koşmuş olmasına rağmen terlememiştir bile ve bu olay seri başındadır buradan sonra epey bir güçlendi Killua. Burada testin görevi olarak taşıdıkları numaraları almaktır ve rakibinden tekme yerken herhangi bir şekilde etkilenmemiş ve bu kısacık sürede rakibinin numarasını çalmıştır. İşkence görürken vücuduna basılan puroya tepki dahi vermez. Ayrıca elektrik akımlarından etkilenmediği gibi vücuduna doğrudan enjekte edilen zehirden sonra tepki vermez ve rakibini öldürür. Güçlü ve sıcak kimyasala maruz kalmasına rağmen bundan da etkilenmez. Epey hızlı rakibi karşısında, ondan daha hızlı hareket etmiş ve ona daha fazla vurabilmiştir. Rakibi epey hızlı bir Kimera Karınca'dır ve bu Kimera karınca yöneticidir yani en güçlü 4 Kimera'dan birisidir ve sırtında da birisini taşımakta o sırada.

En Güçlü 2. Kimera karınca olan Nefer Pitou karşısında kendisiyle eşit görülen Gon, özel bir teknikle yetişkin hale gelmiştir yani çok fazla güçlenmiştir. Buna rağmen onun tepki veremediği durumdan onu Killua kurtarmıştır. Hız karşısında sorun yaşamadığı gibi yoyosunu her türlü mesafede ustaca kullanır. Bu kasayı açmak için 64 ton kuuvet gereklidir ve Killua bunu açabilmiştir. 1500 kişiden rozet toplamıştır ve rakipleri tepki dahi verememiştir.

Rakibi isminden anladığım kadarıyla zehir kullanıyor, elbette ki zehiri burada attığım featten üstündür ancak, Killua'yı etkileyeceğinin bir garantisi yok ve etkilese bile dövüşe devam edebilir. Rakibinin ise bu denli hıza ve kesici haraketlere ek olarak yıldırıma tepki vermesi zordur.

1, 2, 3, 4, 5 Elektrik okları oluşturabilir, bir avucuyla elektrik akımı oluşturarak rakiplerini çarpabilir, Yo-Yo'suyla da elektrik iletebilir, Elektrik oku atabilir ve bu elektriği kendi üzerinde kullanarak tepkilerini geliştirebilir.
 
images (18).jpeg
Poison Ivy Kimdir?
Gotham şehrinin botanikçisi Poison Ivy’nin asıl adı Pamela Lillian Isley’dir. Ivy eko-teröristidir. Bitkiler, botanik ve çevrecilik ile takıntılıdır.

Kökeni
Bir gün lise öğretmeni Marc LeGrande, Pamela’yla eski bitkileri içeren bir Mısır eserini çalacağı bilgisini paylaşır ve onu bu konuda kendisine yardım etmesi için ikna eder.Sonra her ne olduysa Marc, Pamela’ya bu planından bahsettiğine pişman olur ve ona güvenmez. Onu ortadan kaldırmaya karar verir ve kendi silahıyla yani ölümcül bitkilerle zehirlemeye çalışır. Pamela bu cinayet girişiminden eskisinden daha güçlü ve hastalıklara karşı bağışıklık kazanarak uyanır. Poison Ivy (Zehirli Sarmaşık) adını da bu hikayeden sonra alır.Eskiden beri Batman Villain'i olarak gördüğümüz bu karakter son zamanlarda Villain'den çok Anti Hero olarak takılmakta.

images (19).jpeg


Vs ye gelecek olursak rakibi Killua olduğu için akla ilk olarak şu sorular gelecektir.

  • Ivy ,Killua'nın hızıyla baş edebilir mi?
Evet edebilir.Çünkü Dc evreni yapısı gereği ışıktan onlarca yüzlerce kat daha hızlı hareket ve reaksiyon gösterimlerine sahip varlıklarla dolu.Ivy de hızıyla ön plana çıkmasa da bu varlıkların olduğu evrende adı duyulan bir Villain olarak otomatikman belli bir hızın üzerinde.Özellikle reaksiyon gösterimleri olarak.

Mesela bu panelde görmediği yerini bilmediği
kurşundan Harley Quinn'i koruyor.

Arkasından gelen Batareng'e zorlanmadan tepki veriyor.1

Üstüne atılan Catwoman'ı kolayca yere seriyor.2.Catwoman savaş hızi konusunda hiç de yabana atılacak bir karakter değil.Hatta 3 Flash'ı birden yere serdiği saçma bir panel bile var Catwoman'ın.

Kısa bir süre içerisinde Smallville'i bitkileriyle kaplayabiliyor.Inanılmaz bir hız feat'i bana göre.Çünkü yukardaki belirtilen alan Smallville'e oranla küçük ve hali hazırda bitkilerle dolu bir yer ve o alanı baştan sona kendi bitkileriyle doldurması daha da kısa bir süre alır.Bu sayede Ivy fiziksel özellikleriyle öne çıkan Killua'nın hareket alanını tamamiyle kısıtlayıp iyice avantajı eline geçirebilir.1

Donna Troy,Superboy,Black Lantern gibi Killua'dan çok çok daha hızlı isimlere yeri gelince ayak uydurması,onları durdurması da aslında Killua'nın hız avantajının aslında pek de işe yaramayacağını bize gösteriyor.(Yukardaki isimlerle mücadelelerini güç ve dayanıklılık featlerinde göstereceğim)

  • Killua'nın fiziksel gücü yüksel, peki Ivy bu konuda Killua'ya göre nasıl?
Aslında Ivy dolaylı olarak bakıldıgında Killua'dan çok daha güçlü(fiziksel olarak).Dolaylıdan kastım ise şu.Belki direk Killua gibi 10 ton, 20 ton ağırlık kaldırmıyor fakat Killua'dan onlarca kat daha güçlü Black Lantern,Superboy,Krypto gibi karakterleri bitkileriyle durdurabiliyor.1,2

Büyük binalarla,arabalarla ufak bir sinir krizinde oyuncak gibi oynayabiliyor.Ufak bir arabanın bile birkaç ton ağırlığında olduğunu varsayarsak binlerce ton ağırlıklarla oynayan Ivy için ,Killua'nin 10'larca ton kaldırması etkileyici olmasa gerek.1

  • Ivy'nin dayanıklılığı ne seviyede?Killua elektriği ile ne kadar zarar verebilir?
Poison Ivy bazı durumlarlar insandan çok bitki gibi lanse edilebiliyor bize.Yani güneş ışığı'nın onun için çok önemli olması gibi.Peki bitki fizyolojisi dayanıklılık konusunda ne katıyor Ivy'ye?

Öncelikle bu ablamız ölümün eşiğinde olsa bile su ve güneş ışıği ile anında canlanabiliyor.

Supergirl'in dondurucu nefesinden sağ çıkıyor.Bu panelde vucüdu doğrudan dondurucu nefese maruz kaldığı halde Ivy ölmüyor.Bu feat ne ifade ediyor onu anlatmak istiyorum.Ivy bitkisel bir yaşam formu olduğundan yanmasi veya donması onun için elektrik çarpmasından çok daha tehlikeli bir durum.Ve burada Killua'dan çok çok daha üst seviye bir karakterin(büyük ihtimal HxH evrenini tek başına sololayabilecek seviyede bir karakterin) doğrudan onun için elektrikten daha tehlikeli olan dondurucu nefesine maruz kaldıgı halde ölmüyor,sadece belirli bir süre saf dışı kalıyor.1

Bu 2 karakterin savaşında Ivy'nin izleyeceği senaryo ise az çok belli.Öncelikle küçük bir savaş alanı olduğundan her tarafı bitkileriyle kaplayıp alanı Killua için kısıtlayıp kendine avantaj elde etmeli.Bu bitkiler öyle normal bitkiler değil bu arada.Yukarda da gösterdiğim gibi arabaları,evleri taşıyabilecek,Superkahramanları zapt edebilecek kadar güçlü bitkiler.Killuanın bu bitkilere yakalanmaması için bir sebep göremiyorum.Yine yukarda featlerini attıgim gibi daha güçlü ve hızlı karakterlerin bu bitkilere defalarca yakalanmışlığı olduğundan bunu rahatlıkla söyleyebiliyorum.

Killua bitkilere yakalanmasa ve Killua'nın istediği gibi savaş yakın mesafe h2h şekline dönse bile Ivy bu konuda da oldukça deneyimli ve hafife alınmaması gereken birisi.Burada Donna Troy'dan tekme yediği halde savaş dışı kalmıyor.Yine yıllarca Catwoman, Batman ve Batfamily ile bir sürü savaşa girdi.Ve bu kadının her tarafı zehir.Sadece dokunmasıyla bir adamı öldürebiliyor.Bildiğim kadarıyla Killua'nin zehire bağışıklığı var fakat bu ne denli bir bağışıklık ,Ivy'den alacağı peş peşe zehirli darbelere ne denli direnebilir onu bilmiyorum.
 
Vs ye gelecek olursak rakibi Killua olduğu için akla ilk olarak şu sorular gelecektir.

  • Ivy ,Killua'nın hızıyla baş edebilir mi?
Evet edebilir.Çünkü Dc evreni yapısı gereği ışıktan onlarca yüzlerce kat daha hızlı hareket ve reaksiyon gösterimlerine sahip varlıklarla dolu.Ivy de hızıyla ön plana çıkmasa da bu varlıkların olduğu evrende adı duyulan bir Villain olarak otomatikman belli bir hızın üzerinde.Özellikle reaksiyon gösterimleri olarak.
Bu onu otomatikman belirli bir hızın üstünde yapmıyor. Tıpkı Jiraiyada olduğu gibi Naruto gibi bir çok genjutsu kullanıcısı villain'in olduğu seride genjutsu yapamıyordu, yada Gai Ninjutsuların ve Genjutsuların havalarda uçuştuğu bir evrende saygın bir yeri olmasına rağmen sadece Taijutsu yapıyordu.

Saydığın karakterleri tanımıyorum ama Killua'nın tek olayı hız değil. Güç, strateji ve kesicilik konusunda da gayet iyi. Özellikle bunu yıldırımla harmanladığı zaman tepki hızı ve yıkıcılığı artıyor.

Killua sadece 10-20 ton kaldırmıyor şu kasayı açabilmek için 65 ton kuvvet uygulamak gerekiyor ve Killua bu kasayı patlatıyor.

Panelde gördüğüm kadarıyla Ivy binayı kırıyor muthtemelen daha sonra atıyor. Yani kaldırdı bitti gibi bir durum söz konusu değil, ek olarak Killua 65 ton güç uygulayabiliyor bu kaldırma kuvvetinin ötesinde bir şey. Ki bu Ivy'nin fiziksel gücü de değil, kullandığı botaniğin etkisi. Güç mü, evet güç. Ama fiziksel güç değil. Bu da pek de ufak olmayan ancak ufak sayılabilecek 2018 polo, gördüğün gibi ağırlığı 1105 kilo öyle bir kaç ton falan değil yani ufak arabalar.

Evet söylemiştim zaten zehir kullanıcıya göre değiştiği için, Ivy zehirle zarar verebilir diye. Fakat Ivy de öyle aklına estikçe zehir enjekte edemez Killua'ya bir kere yakalayamaz her seferinde. Ayrıca 65 ton kuvvet uygulayabilen, yıldırımı vücuduna iletip tepki ve normal hız kazanan ve ellerini bıçaktan daha keskin bir silaha dönüştüren birisi için sarmaşıkların kalınlığı çok da etki etmez.

Ayrıca Killua söylediğim gibi suikastçi, avcı ve katil ruhlu birisi olduğu için genelikle düşmanının işini direkt bitiriyor ya kafa koparıyor yada kalbini söker öyle döveyim de bayılsın, ölsün demez yani.

Burada gözle takip edilemeyecek derecede hızlı olan iki kırbacı havada yakalıyor ve rakibine elektrik olarak geri iletiyor aynısının Ivy'e neden yapamasın. Havaya sıçramak gibi bir avantajı da var. Sarmaşıklar için bir diğer silahı gene yo-yo'su ve iki elinde de kullanabiliyor. Bunda ne var ki demeyin çünkü amacı ağacı vurmak değildi buna rağmen değdiği yeri kırıp atıyor. Ağaç sarmaşıktan güçlüdür. Eğer amacı ağaç olsaydı rahatlıkla keserdi. Bu abla da hız konusunda etkileyici ama Killua rahatlıkla arkasına geçip kafasını kopartıyor ki ona zehri bu enjekte etmişti.

Görülmeyen saldırılara karşı ren'ini 57cm genişliğinde açabilir. Alelade bir şeymiş gibi yapıyor ancak adamlar, kafaları koptuğu halde olayı idrak bile edemiyorlar. Bu kapı ailesinin malikanesinin kapısıydı sanırım, yada öyle bir şey. Sonuç olarak açmak için 16 ton kuvvet gerektiriyor ve Killua bunu çok küçük yaşlardan itibaren yapıyor. Ve bu sahnede açarken de normal salonun kapısını açar gibi açıyor zaten.

Ritim Eko sayesinde sadece karışıklığa da yol açmıyor nereden geleceği belli olmayan saldırılar da yapabilme şansı kazanıyor. Rakibinin gelebilecek sarmaşık saldırılarına ki güçlü olsalar da hızdan yoksunlar, böyle olunca anca etraftan bir şey atabilir ki çok kısıtlı o da. Zehirinin ilk aşamada etki etmesi çok zor anca defalarca maruz kalması gerek ki bu da çok zor, Killua hızıyla ve refleksleriyle ünlüdür. Rakibi gizlense bile yukarıda attığım gibi 57 cm nen açabiliyor yani fark edecektir. Ek olarak dövüşüğü iki kimera balık vardı buradakiler onların da yerini bilmiyordu.

Batarangın fırlatılma hızıyla Killua'nın yoyo veya yıldırımla saldırma hızı arasında çok büyük bir fark var. Dediğim gibi Ivy sadece hızına ayak uydursa, yıldırımı yoyosu ve gücü var ayrıca yukarıda attığım feat'lerde Killua'nın hiç de küçümsenmeyecek Black Lantern gibilerden çok daha yavaş (veya onun çok daha hızlı) olmadığını gösterdim. Hangisi hızlıdır bilemiyorum ama Killua bir çok özelliğini kombolayabiliyor. Yıldırım+pençe+hız ve gücü birleşince Killua çok yıkıcı oluyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst